• Dress

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-03-23 15:32:05 följande:
    Vilken tur. Då behövs ingen söndagsbild? Cool
    Söndagsbild behövs alltid! Något uppiggande tack Solig
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-03-23 17:30:00 följande
    Kanske inte så uppiggande men söndag och bild.
    Whoosh! Jodå, blev genast lite piggare! FlörtDrömmer
  • Dress
    Bored skrev 2014-03-24 09:09:58 följande:

Gjorde ett försök att fylla en hel sida men nu är jag alldeles för, uhm, distraherad... Tyst

God morgon iaf alla trådare!

God morgon Bored! Skrattande Hade du lagt upp ett par bilder också så hade du klarat det lätt! FlörtCool
  • Dress

Firar denna härligt soliga lunchen med att bjuda på en repris där solen värmer skönt på ryggen :)

• Dress
    Ronga skrev 2014-03-24 12:11:48 följande:
    Gullig rumpa 
    SkämsEh, tack? (Den var liksom ny den kommentaren, vet inte riktigt hur jag ska tolka den Skrattande)
    Anonym (hehr) skrev 2014-03-24 12:11:43 följande:
    mums ;d
    Hungrig? Flört

• Dress
    Bored skrev 2014-03-24 12:18:34 följande:
    Åh, den med grädde på! Tungan ute
    Grädde är gott Flört
  • Dress
    swed38 skrev 2014-03-24 12:20:47 följande:
    Mmm..du har verkligen en perfekt stjärt...grr...
    Tack för det höga betyget FlörtSkål
    Balrog skrev 2014-03-24 12:29:10 följande:
    Ser ut som även stjärten kan få sig en dos D-vitamin ;)
    Du är allt lustig du Balrog Flört och sant är det ju också...

• Dress
    Påven Johanna skrev 2014-03-24 12:37:24 följande:
    Av mina väninnor genom åren har jag förstått att många (kanske de flesta) kvinnor är mycket känsliga för ordet "ganska". Nu känner inte jag Dress, så det ska bli spännande att se om hon tillhör dem som omedelbart identifierar detta ord som något de uppfattar som dåligt. 

Jag iakttar noga vilka följder ditt inlägg eventuellt får.
    Ha ha! *skrattar högt här* Jag ska villigt erkänna att jag reagerade precis så Skrattande "ganska välformad" = inte särskilt snygg. Ronga behöver lära sig kvinnospråk så han slutar trilla i groparna hela tiden Flört
  • Dress
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 18:36:57 följande:
    Nu är jag ett tekniskt imbecill. Har ju postat den från mobilen och inte från min sida. Hamnar den i nån mapp på min sida ändå så man kan ta bort den där?
    Titta i ditt bildgalleri. Där finns en mapp som heter Forumbilder. Om du lagt upp från mobilen så syns bara en liten blå ruta med frågetecken i. Men om du klickar på den öppnar sig bilden så du ser vilken det är. Och du kan ta bort.
Svar på tråden Helkroppstråden