• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (l.c)
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:15:01 följande:
    HAHAHAHAHA
    Finns ingen bättre ledtråd
  • DeeAss
    Lickiluu skrev 2014-05-04 15:41:38 följande:

Haha bevis på hur trött man e haha ja glömde juh bilden!

Då försöker vi igen php5ej94G90102.jpg

Hmm... Du är heeeelt perfekt! Vilka läppar, vilka bröst, vilken kropp å framförallt, vilken "naughty mind..." ;)
  • Lickiluu
    LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:16:17 följande:
    Och då är du ändå en junior i sammanhanget.....Tungan ute
    Har följt tråden längre än jag delat bilder :)
  • LostInTranslation
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:16:45 följande:
    Finns ingen bättre ledtråd smile5.gif
    Känner mig väldigt trög!! Tror jag måste gå och koka lite kaffe.... Det har vart så mycket fruktmetaforer i den här tråden så mitt huvud värker när jag försöker lägga ihop pusselbitarna. Tror korvmetaforerna är det enda som är mer vanligt förekommande....
  • Lickiluu
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:16:45 följande:
    Finns ingen bättre ledtråd smile5.gif
    Haha nej de e sant de!
  • Anonym (Kurvig 2)
    LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:08:40 följande:
    Tack för det heting!! Gillar dina bilder också... Lägg ingen vikt vid negativa kommentarer, det är bara slöseri med energi.

Taaack!

Nä, jag försöker låta bli men blir lite irriterad ändå. Med vilken rätt kan man slänga ut sig nåt sånt liksom {#emotions_dlg.djavulsk}
    Nu fortsätter vi med kåtsöndag tycker jag

• Lickiluu
    DeeAss skrev 2014-05-04 18:18:39 följande:
    Hmm... Du är heeeelt perfekt! Vilka läppar, vilka bröst, vilken kropp å framförallt, vilken "naughty mind..." ;)
    Kan hålla med om att min naughty mind är perfekt haha kul att den uppskattas :)
  • LostInTranslation
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:20:20 följande:
    Har följt tråden längre än jag delat bilder :)
    Ohhh a late bloomer haha. Tittade i månader med högrött varmt ansikte från en blandning av upphetsning och genans innan din moral sakta men säkert bröts ner och förvandlade dig till en av helkroppstrådens allra vassaste teasers....