• vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:50:23 följande:
    Tsss... Nu får du bestämma dig, katten! Flört Men, men.. för mig får du gärna vara blond. Inte mig emot! Oskyldig Jag kan fantisera ändå.
    Tur! Då ändrar jag inte på frisörtiden på torsdag, låter slingor stå kvar på agendan :)

Men nog har jag varit mörkhårig förr. Så helt off var du inte!
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:56:47 följande:
    Hehe, nej tack, inga radikala hår-ändringar bara för min skull! Flört Keep being blonde!
    Lovar!
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 22:56:34 följande:

Du får berätta imorn hur det gick! Och är det för busigt så rekommenderar jag brevduva, det är troligare att jag får läsa än härinne där det modifieras friskt om ämnet sladdar för mkt åt nåt håll
    Haha...vi säger så...ett tips...vill du att jag verkligen ska ha något åt dig att sätta klorna i...går det att skicka duvan redan nu med något som distraherade lamheten i drömmarna! smile2.gif[/quote]Hmmmm..... Grejen är att jag känner mig osäker på var duvan ska skickas ://

Jag kanske vet, men är inte helt hundra.
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 23:01:01 följande:
    Tackar! Skrattande Däremot får du mer än gärna fortsätta att posta läckra bilder!! SoligTungan ute
    Lovar det också!

Men ikväll räcker det va?
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 23:02:48 följande:

Hmmmm..... Grejen är att jag känner mig osäker på var duvan ska skickas ://

Jag kanske vet, men är inte helt hundra.
    Haha! smile2.gif Katten har humor...och är grym! smile5.gif[/quote]Dessutom brukar jag äta duvor till frukost! Så den kanske inte hinner flyga iväg innan den blir något läckert på min spis!
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 23:06:07 följande:
    Det avgör du helt själv, katten. Jag tänker inte pressa dig! Drömmer
    Haha!

*gräver lite i bildmappen*
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 23:14:06 följande:

[quote=71966802][quote-nick]vonKatt skrev 2013-12-15 23:08:21 följande:[/quote-nick]

Otroligt het...suck...bara en sak som fattades..me! smile5.gif[/quote]Dröm sött inatt

Nu ska katten sussa!

Puss
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 23:14:13 följande:
    Men ojoj..! Förvånad Undrar just hur djupt du fick gräva för att hitta den.
    Jeez... Tur att jag själv inte har nån katt-tunga för de är så sträva.. Skäms Men nu kittlar det allt i tungspetsen!
    Inte så djupt

Bilden tagen idag!

Godnatt fina du!
Svar på tråden Helkroppstråden