• ÄngDal

Helkroppstråden

Vinterflickan79 skrev 2015-09-15 16:34:59 följande:
    Vilken fin och mjuk och kvinnlig och underbar kropp du har! :)

Man får bara drömma om att bilden kunde vara lite högre... ;)
  • ÄngDal
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-12 14:09:03 följande:

Slappar lite bara!

Men här fanns det ju en som även visar frökens fantastiska fina bröst. Tack! Solig
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-16 21:45:43 följande:

sitter och myser lite i soffan....

Det är rent av otroligt hur vacker och sexig du är, du är det Femte Elementet ? en helt perfekt skapelse... Glad
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2015-09-16 20:54:45 följande:

Inte ofta jag delar med mig längre, så kanske dags för det Tungan ute Hoppas alla mina gamla vänner har det bra! Och ni nya med Solig

Din kropp är fortfarande så väldigt underbar.
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:23:45 följande:

Nymulen - håll till godo!

Zack - jag får helt enkelt göra det.. Kan denna funka? Denna strider då inte mot reglerna!

Du är verkligen en favorit från förr ? och inte har dina kroppslinjer blivit mindre smäckra och oemotståndliga precis, herre jisses...! Solig
  • ÄngDal
    Snelhäst skrev 2015-09-17 16:23:45 följande:

Hihi, trevlig torsdag

Du har verkligen välsignats väldigt, väldigt vackert...mmmm...
  • ÄngDal
    isabellafinabella skrev 2015-09-17 16:16:59 följande:

Hittar inte min bild så jag lägger upp den igen Puss Isabella
    Ja, herrejävlar så många fantastiskt sexiga och underbart läckra kvinnor det finns  i tråden just nu...och du är verkligen en av dem...Hjärta
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 13:18:36 följande:
    tack bästa du! dina ord betyder mycketHjärta
    Sötaste, dina bilder och din kraft och energi, som du visar i alla dina inlägg, betyder mycket för mig, det får mig att må bättre och att bli pirrig både här och där... ;)
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 13:56:28 följande:
    en winwin-situation med andra ord, härligt!Solig
    Puppetmaster skrev 2015-09-18 12:53:02 följande:
    God morgon oh du gåva från gudarna :)

morgon vet jag inte om det är 12.53 men att bil kallad gåva från gudarna är alltid trevligt även om det inte nödvändigtvis är santFörvånad
    Helt klart så! :)
  • ÄngDal
    Vinterflickan79 skrev 2015-09-19 16:16:18 följande:

Hmm hur är det egentligen killar? Brukar ni spana in främmande tjejers urringning? Själv kan jag inte låta bli....

Om du gick omkring så där skulle jag verkligen spana in ditt dekolltage :)
    (jag erkänner att jag är svag för urringningar och har mycket svårt att inte titta; jag tröstar mig med att de kvinnor som exponerar sina tillgångar så frikostigt troligen inte har något emot att en och annan man tittar lite extra djupt mellan klyftorna, tvärtom uppskattar de troligen en längtansfull blick med tillhörande busiga tankar...) ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-30 00:02:16 följande:
    ??
    Du har i sanning verkligen en helt gudomligt välformad rumpa, den är fullständigt makalöst fantastisk och fantastiskt makalös. Herregud!! Och paketerad i vackra trosor, perfekta skurna. En sån svank och en sån stjärt är det jag drömmer om i mina hetaste, vildaste, våtaste drömmar... HjärtaTungan ute{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Deacon skrev 2015-09-30 08:46:32 följande:

Har provat både det och att trycka på gilla istället. Tänkte atr senast valda alternativ skulle gälla. I båda fallen får jag ett systemgenererat felmeddelande som heter "405.....", men det säger inte så mkt. Kanske är för att jag använder mobilen o inte datorn. Får kolla om jag kan fixa det på datorn ikväll.

Man kan ju tolka det som att du ogillar att inte alla får tillgång till en sån fantastiskt läcker skatt som Q sitter på... ;)
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-11-13 09:30:33 följande:

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!" Drömmer

tre repriser, då jag för tillfället saknar inspiration så för er som redan sett dessa är det bara att scrolla vidare.

Jävlar i min lilla låda så fin du är!
    Du är så sexig, så läcker.
    Och dina läppar, HERREGUD! :)

Kram
  • ÄngDal
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-03 20:15:20 följande:

Har funderat på att sätta in silikon .

Mina har börjat hänga lite men samtidigt får man kanske acceptera att kroppen förändras

Dina bröst är helt grymt sexiga på ALLA sätt och vis. Inte behöver du fundera på att göra något med dem - utom att låta män (och kvinnor?) få leka med dem så ofta som möjligt... :)
Svar på tråden Helkroppstråden