• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 21:11:48 följande:

Får väl fjäska lite då och bjuda på en bild till så kanske det dyker upp en på dig snart?

PS: Till anonym med skodiskussionen. Dom här bootsen  gillar jag, men troligen inte din cup of tea?  
    Bättre än dom höga! Vad jag menade med 30års skorna så uttryckte jag mig lite klumpigt. Menade självklart att dom skorna jag la upp fick dig att se ut som 30!
  • stief84

Verkar inte bättre. Synd att de inte fixat så det funkar med mobil det går ju i profilen trots allt.

• Anonym

Intressant läsning, det hänger på stövlarna alltså Drömmer
  • ulfsas
    Anonym skrev 2013-02-02 21:35:26 följande:

Gillar stövlarna mm mm mm mmOskyldig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • stief84
    Intressant läsning, det hänger på stövlarna alltså

Den teasen.
  • Anonym

Ja snygga stövlar ger pluspoäng!
  • Anonym (badsugen)
    stief84 skrev 2013-02-02 21:19:08 följande:

Haha fjäskande gillar vi.8). Återigen så grym bild. Har lite problem bara kan bara få in bilder på profilen funkar inte på trådar. Jag använder mobilen då jag slarvat bort usb kabeln till mobilen.8(
    Maila en bild till dej själv från mobilen, öppna mailet på datorn,spar ner bilden, och du kan också vara med och fjäska!
  • Harrybob

Damn vad fina bilder det är, man blir ju nästan lite småkåt :P , nån som vill camma kanske=?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden