• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • andyman02
    Anonym (Snygg BH) skrev 2014-05-22 09:53:41 följande:
    Jag gillar BH'n. Snygg BH på en snygg kropp!
    Wow! Heting!
  • Lahall
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-22 10:15:04 följande:

Många korta shorts på vackra bakar Glad
    Röstar för mer sol och värme
  • Nymulen
    Dress skrev 2014-05-22 10:16:28 följande:
    Ordning och reda Flört Börjar det bli dyrt? Eller vågar jag lägga upp fler bilder i tråden tro? Spöke
    Klart du ska. Du har kommit upp i full rabattsats. 
    Just do it.
  • Dress
    Lahall skrev 2014-05-22 10:18:50 följande:
    Såna där korta shorts är sååå vackra och speciellt på en vacker kropp Flört
    Rösta för mer sol
    Jaaa! Mer sol åt folket i vårt mörka kalla land! Solig Shortsbild idag Lahall... Vi väntar... Flört
  • Mattias39

Jävlar...rent ut sagt...!!
    Fattar inte att man faktiskt kan ha sån rumpa...!! Tungan ute
  • Nymulen

Bakfull... Smakfull bak... I like!
    Just do it.
  • Lahall
    Dress skrev 2014-05-22 10:21:54 följande:
    Jaaa! Mer sol åt folket i vårt mörka kalla land! Solig Shortsbild idag Lahall... Vi väntar... Flört
    Sitter på kontoret. Men har faktiskt shorts på Flört
  • Anonym (Pirat)
    Mattias39 skrev 2014-05-22 10:18:28 följande:
    Jag hoppas verkligen inte det var sista bilden...vill se mer av dig!! Bakom den maskeringen och det kaxiga fingret döljer sig absolut en tjej som jag tror fler än jag vill se mycket mer av! smile1.gif

Tackar! Fast jag får erkänna att fingret kändes mycket, mycket onaturligt. Det krävdes för bildens syfte, men jag fick försöka en stund innan jag kunde hålla handen så. Glad
  • Mattias39
    Anonym (Pirat) skrev 2014-05-22 10:40:44 följande:
    Tackar! Fast jag får erkänna att fingret kändes mycket, mycket onaturligt. Det krävdes för bildens syfte, men jag fick försöka en stund innan jag kunde hålla handen så. Glad
    Det döljer sig en snällare och mindre kaxig pirat bakom bilden alltså?
    Ändå...vill absolut se mer av dig!! 
  • Lahall
    Dress skrev 2014-05-22 10:21:54 följande:

Trång toa svårt att få med nederkant på shorts.
    Men du bad om det DRESS