Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

coztanza skrev 2013-08-08 12:27:57 följande:

Bjuder på en bild då! :)

Trevligt, det tackar vi för! Och välkommen, jag har iaf inte sett dig här förr!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73

Självklart handlar det om utseende just här!

Men det är här det!

Ska jag bli seriös med nån krävs det dock annat, det är det jag menar.

• FjärilVingad73
    Amys skrev 2013-08-09 08:18:02 följande:

Godmorgon! 5128312.jpg

God morgon Amys! Fint!!
  • FjärilVingad73
    Max skrev 2013-08-09 09:00:39 följande:

5128339.jpg

Yummy!!
  • FjärilVingad73
    coztanza skrev 2013-08-09 10:23:24 följande:

Mjao!!! :-P
  • FjärilVingad73
    Wally skrev 2013-08-09 10:52:52 följande:

5128381.jpg

Men åh! Mums!
  • FjärilVingad73
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 11:13:12 följande:

Exhibitionisttråden. Avklädda kvinnor är ju alltid vackert att titta på, men bilder på killar i bar överkropp och som står och håller sig framför dasen känns mest gay. Har svårt att tro att kvinnor verkligen tycker det är är så vackert, även om de spottar ur sig komplimanger till höger och till vänster i den här tråden. Dock är det väl en förtutsättning för den här trådens fortlevnad. Om kvinnorna ger komplimanger så får de också riktigt många tillbaka från killarna och det är väl det det hela går ut på; att bli bekräftad. Att det sedan är brösten och röven som får komplimangen och inte personen som bär dem är ju en annan sak. När det så är sagt, så är den här tråden naturligtvis en favorittråd :).

Tro mig, manliga bringor ÄR hett!! :-P
  • FjärilVingad73
    Anonym (JND) skrev 2013-08-09 12:29:05 följande:

Here´s to U Charlie! 

Jag är inte gay, men du menar att en sån här bild ger mer ribbor än snigelspår?

Är det så Ladies & Gentlemen?     

Fick just svårt att andas...! :-P
  • FjärilVingad73
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 12:34:16 följande:
    Ok då, men det är väl ändå skillnad på bilder på riktigt vältränad manskroppar och halvtaniga bringor som aldrig verkar ha sett solens ljus och där man kan ana toaletten i bakgruden? Jag är i övrigt helt enig med det som The Riddler skriver ovan. Bilderna på kvinnorna håller generellt en hög standard (så ros till er alla för det, ni ser fantastiska ut allesammans :), men ska man som man lägga upp en bild på sig själv så ska det alltså till något extra, så snälla; var lite självkritiska.
    Även tanigare bringor har sin charm!
Svar på tråden Helkroppstråden