• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (:) 6)
    vitrysk hockemjälte skrev 2014-06-11 16:06:25 följande:
    En bröstförstoring på det där så har vi nåt vackert {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja,det där tycker alla olika om, men jag är personligen mer än nöjd med mina bröst. Och jag kanske har gjort det motsatta och förminskat dom.
    Ve och fasa,ett par mindre bröst, vart är världen på väg?!!Förvånad{#emotions_dlg.djavulsk} asg
    Alla ni andra, tack för era fina ord! Solig
    Fina bilder tjejer!Skrattande
  • weste
    Licki2Luu skrev 2014-06-11 16:40:36 följande:
    Baktema va de!

Trevlig bild... ?
  • weste
    Licki2Luu skrev 2014-06-11 16:40:36 följande:
    Baktema va de!

Trevlig bild...
  • grumlig
    Anonym (:) 6) skrev 2014-06-11 15:10:12 följande:
    Jag tjuvtittar jag också!SkämsTungan ute
    NyttNamn skrev 2014-06-11 14:42:57 följande:Jag satt nyss och var galet sugen på bullar... Kanelbullar... 

Så, baktema kanske? 

Snyggt!Skrattande Nu blev jag sugen på bullar också..Obestämd

Jag kör med mage. Glad
    Mums sexig kropp oj :)
  • wiwi

jättefin och sexig
    allt är perfekt tror jag

• Noname00

Jag kör med mage. Glad

Perfekt avelshona! ;)
  • Anonym (Kaponjär)

Jag kör med mage. Glad

Hallå! Skrattande
    Ojojoj...ojojoj...ojojoj...!!!Drömmer
    Så förbannat snygg kropp du har...ja ojojoj...ojojoj....ojojojdasnygg! Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-11 15:16:08 följande:

Godmorgon! Skrattande
    Precis på väg upp eller ner?Drömmer
    Synd på trasorna, men fantasin flödar frisk och fritt i dom! Skrattande
    Underbart...blir lite...Solig Varm...t....
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-06-11 15:19:33 följande:
    Riktigt praktfull bakdel på en av trådens riktigt sköna böna! Helnajs alltså ;)
    hahaha..höna böna Glad tack så mycket Solig