Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Åh mycket vackert!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-09 08:08:50 följande:
    Vi tar en baksida med för säkerhets skull

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 09:45:51 följande:
    God morgon alla vänliga snyggingar Flört.
    Nu vill jag ser er posta lite bilder också Drömmer!!
    Du kallade?

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Träningen har gett sånt fint resultat! Vacker du är.

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-09 12:56:16 följande:
    Måndagsbild alltså... Före träning. :)

• straight arrow
    Dress skrev 2013-12-09 19:11:39 följande:
    Ja men denna bilden kan du väl i alla fall lägga upp en gång om dagen tycker jag! Nu fick jag ju gå tillbaka jättelångt i historiken för att få se mästerverket! Flört
    Haha, knappen "Visa endast" under profilbilden till vänster är utmärkt om man vill få en sammanfattning... Oskyldig
  • straight arrow
    Dress skrev 2013-12-09 19:11:39 följande:
    Ja men denna bilden kan du väl i alla fall lägga upp en gång om dagen tycker jag! Nu fick jag ju gå tillbaka jättelångt i historiken för att få se mästerverket! Flört

Den här bilden alltså?
  • straight arrow

God morgon allesammans...

• straight arrow

Rose! Det var inte igår minsann, är allt bra med dig?

I Rose I skrev 2013-12-10 15:14:46 följande:
    Undrar om det är du på presentationsbilden, Speak up? 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)

• straight arrow

Nu såg jag. Snygg du är!

I Rose I skrev 2013-12-10 15:29:49 följande:
    Hej Arrow! Det är bara bra med mig, kom till trash-tråden om du vill. Retades lite under anonym-knappen här inne tidigare idag. Du får gissa. ;)
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)

• straight arrow

Inte kan man glömma dig!

Anonym (lillajag) skrev 2013-12-10 16:17:01 följande:
    Hej alla Goa!! Hur har ni det? Eller har ni glömt mig?

Svar på tråden Helkroppstråden