• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Pöket)
    Nilssson skrev 2014-06-18 18:51:12 följande:
    Jag är ABSOLUT inte förbjuden att röra. Fin mage. Kyss på den
    Bra att veta
  • Borkason
    Anonym (Pöket) skrev 2014-06-18 18:42:51 följande:
    Efter ett tag på vift är jag nu tillbaka ;) Nu är jag nyfiken, vad har jag missat? Vem är förbjuden att röra ? ;)

Absolut förbjudet att röra mig på rumpan, bröstet, armarna! ;)
  • Anonym (Pöket)
    Borkason skrev 2014-06-18 18:56:24 följande:

Absolut förbjudet att röra mig på rumpan, bröstet, armarna! ;)
    Aha.. Då finns det inte så många fler ställen att röra på
  • carlf

Min mage är verkligen inte förbjuden att röra;) det är nog min erogena zon som tänder igång hela min kropp fort;)

• Anonym (Pöket)
    carlf skrev 2014-06-18 19:02:38 följande:

Min mage är verkligen inte förbjuden att röra;) det är nog min erogena zon som tänder igång hela min kropp fort;)

Där ja
  • Anonym (Dumspirospero)
    Efter ett tag på vift är jag nu tillbaka ;)

Nu är jag nyfiken, vad har jag missat? Vem är förbjuden att röra ? ;)

Välkommen tillbaka

Tror ingen är förbjuden att pilla på
  • blomkrukan01
    Oskyldig

Efter ett tag på vift är jag nu tillbaka ;)

Nu är jag nyfiken, vad har jag missat? Vem är förbjuden att röra ? ;)

Ingen dålig come back heller.
    Vi som inte känner dig sen innan får du slänga upp lite extra bilder till :)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Pöket) skrev 2014-06-18 18:50:57 följande:

Nä gått ner i vikt har jag inte, inte vad jag vet iaf ha ha

Ja nu är jag tillbaka som en frisk fläkt :-P

Okej då hade bara jag glömt hur snygg du var...

Underbart, får bara hoppas att inte fläktremen hoppar så jag inte blir att koka, menar så inte toppen slår sig...peka åt något håll! :-P

Apropå toppen...va toppen det vore om bhn åkte och det blev topless...
  • Anonym (Pöket)
    blomkrukan01 skrev 2014-06-18 19:09:21 följande:

Oskyldig

Ingen dålig come back heller.
    Vi som inte känner dig sen innan får du slänga upp lite extra bilder till :)
    Ooookej! Ska se vad jag kan hitta i mina gömmer

Hur kinkigt är det nu för tiden? Hur mycket får man visa utan att bli utslängd? :-P