• Missheidi

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-02-09 23:25:48 följande:
    Mmmm fylliga !! Riktigt fina...Saknar du fylligheten eller ??
    Vad tror du? Har funderat på silikon så många gånger efter dom blev ett par russin, ha ha.
  • NOEL75
    Missheidi skrev 2013-02-09 23:27:30 följande:
    Vad tror du? Har funderat på silikon så många gånger efter dom blev ett par russin, ha ha.
    Haha, ja då har du saknat det! Bara att slå till och fylla på med silikon när du känner dig mogen då. Du vet ju ungefär hur det kommer kännas redan.... Helt rätt om du inte känner dig helt nöjd nu... De är jäkligt sköna och sexiga också enligt många av oss män så... Why not! Såg ditt album. Du ser riktigt bra ut..
  • carlf
    Missheidi skrev 2013-02-09 23:27:30 följande:

Det är samma bröst idag, det är det viktigaste. Sen att dom inte har samma form, det tycker jag kvittar
  • Anton Chigurh
    Missheidi skrev 2013-02-09 23:25:48 följande:
    Den var bra Flört men jag hade inte mjölk kvar i dom på den bilden.
    Jag ställer upp å mjölkar dom i vilket fall, mjölk i eller inte är oväsentligt. Bara hör av dig, Heidi.....Hjärta

Så snäll är jag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Meddelande borttaget
  • stief84
    justnextdoor skrev 2013-02-10 00:00:20 följande:
    Tänkte bjuda på en bild, men hur laddar jag upp från mobilen?

Funkar bara i profilen tyvär.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (mullig91)
    justnextdoor skrev 2013-02-10 00:15:58 följande:
    Okej!
    Gå in på en dator =)
  • NOEL75
    justnextdoor skrev 2013-02-10 00:00:20 följande:
    Tänkte bjuda på en bild, men hur laddar jag upp från mobilen?
    Det går att ladda upp i ditt galleri från mobilen om du har iphone. Sen kan du lägga in länken till den bilden i forumtråden. Lite omständigt men så går att göra...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden