• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:59:55 följande:
    tror du fortfarande att du kan leva upp till mina krav? skulle ju helt klart vara trevligt med sällskap.... OskyldigSolig
    japp nu har jag bestämt mig....japp....sällskap är alltid trevligt...Drömmer
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-06-25 15:40:48 följande:
    Det låter ju alldeles förträffligt. Jag har lite löneanspråk.....dock...Drömmer
    ...vi ska nog kunna komma överens om nåt så båda parter känner sig nöjda...Oskyldig
  • Mollsans
    straight arrow skrev 2014-06-25 15:59:04 följande:
    Det är en fantastisk härlig rumpa du har... Drömmer
    tack......rätt nöjd själv faktiskt, den brukar uppskattas... hihiFlört
    Toomaas skrev 2014-06-25 16:04:09 följande:

ja sällskap är ju faktiskt alltid trevligt...så länge det är rätt sällskapDrömmer
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-25 16:11:28 följande:
    tack......rätt nöjd själv faktiskt, den brukar uppskattas... hihiFlört
    Toomaas skrev 2014-06-25 16:04:09 följande:

ja sällskap är ju faktiskt alltid trevligt...så länge det är rätt sällskapDrömmer
    ja sällskap är verkligen trevlig men man måste ju träffas så man vet ifall det är rätt sällskap....Skäms 
  • Tveksamt
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:53:26 följande:

....alltså.....jag är fortfarande uttråkad....kan lika gärna bildbomba tråden lite.....typ

Vilken väldigt trevlig rumpa du har där.. Och väldigt trevliga underkläder till den.. (:
  • Mysigast
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:53:26 följande:

....alltså.....jag är fortfarande uttråkad....kan lika gärna bildbomba tråden lite.....typ

Härlig kropp du har! Speciellt rumpan :) Kan iofs bero på att jag är lite rumpfixerad också haha
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 16:09:22 följande:
    ...vi ska nog kunna komma överens om nåt så båda parter känner sig nöjda...Oskyldig
    Jag skickar PM med mina anspråk på ersättningsnivåer.....jag är jävligt dyr men kan bero på att jag är helt fantastisk....Tungan ute
  • Borkason
    Mollsans skrev 2014-06-25 09:23:19 följande:
    man gör så gott man kanOskyldig
    Borkason skrev 2014-06-25 09:13:24 följande:
    Mums :)
    Solig nästa gång kanske fötterna är med på bild Flörthaha kanske...kanske inte.....Flört
    straight arrow skrev 2014-06-25 09:15:34 följande:
    Mycket vackert! Cool
    taaackSolig

Ja tack, show me your feet! Skrattande