• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mollsans
    Borkason skrev 2014-06-26 18:02:28 följande:
    Ja, jag spänner mig inför Er. Är en mjukiskille egentligen ;)
    om jag kunde busvissla så hade jag gjort det!Solig
  • Mollsans

känt mig oerhört fotosugen senaste dagarna och det verkar hålla i sig. Vad tycks om mina nya skor?

oj, skorna fick visst inte plats på den här bildenOskyldig

• Bobby Clarke

Fulländade bilder

Mollsans skrev 2014-06-26 19:18:59 följande:

känt mig oerhört fotosugen senaste dagarna och det verkar hålla i sig. Vad tycks om mina nya skor?

oj, skorna fick visst inte plats på den här bilden

• straight arrow

Enastående läckra och fantastiska... skor! Tungan ute
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Toomaas

Ojojoj vilka läckra skor....dom passar verkligen till din bedårande sexiga kropp...samt dina så ljuvliga bröst Tungan ute
  • Mollsans
    Bobby Clarke skrev 2014-06-26 19:21:23 följande:

Fulländade bilder

straight arrow skrev 2014-06-26 19:40:40 följande:
    Toomaas skrev 2014-06-26 19:49:14 följande:
    Ojojoj vilka läckra skor....dom passar verkligen till din bedårande sexiga kropp...samt dina så ljuvliga bröst Tungan ute
    tack grabbar, ni är för gulliga! då känner jag mig trygg med att jag kan ha skorna på festen jag är bjuden på på lördag, hihiDrömmer

• Anonym (Lina)
    Anonym (Precum) skrev 2014-06-26 10:49:17 följande:
    Fin du är! Mjölkstinn? :P
    Inte än, men det ser nog ut så. Om några veckor så, och då blir de ännu större. Gick från b-kupa som ogravid till nu D.

Trevligt att folk kan tycka ett par gravidbröst ändå är sexiga.
  • Toomaas
    Mollsans skrev 2014-06-26 19:54:25 följande:
    straight arrow skrev 2014-06-26 19:40:40 följande:
    tack grabbar, ni är för gulliga! då känner jag mig trygg med att jag kan ha skorna på festen jag är bjuden på på lördag, hihiDrömmer

Jadå du kommer bli det läckraste bruden på hela festen med dom skorna...Flört
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-06-26 18:57:49 följande:
    Mycket vackert!

Tack! Vill passa på att tacka för att du alltid postar snygga bilder (på en snygg kropp ). Jag uppskattar verkligen de som tar sig tid att göra ett snyggt foto! Jag håller dock med om en tidigare postare att din överkropp (hur snygg den än är) börjar närma sig ett uttjatat motiv. Jag är helt övertygad om att din rumpa och dina lår är lika trevliga att vila blicken på.
  • Borkason
    goaskalice skrev 2014-06-26 18:29:14 följande:

Dags igen

Oj vad fina :) Sexig!