Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Chocoholica skrev 2013-06-08 01:12:13 följande:
    Tack! Glad
    Senaste bud imorses - 6, 6 kg.
    Är dock fortfarande "brun böna med fläsk". Tungan ute
    Hade vart nice om man kunde bli lite längre men det får jag bara drömma om...
    154 cm är inte mycket att hänga i julgranen, speciellt inte när man handlar och måste be främlingar om hjälp... Skäms Om sockarna... Har inte blivit spritt språngande galen än, men det har varit varmt och jag vill slippa blåsor.
    Ser hemskt ut men det har funkat i flera år. Aldrig mer blåsor på fossingarna! Då får det hellre se tokigt ut... Glad
    Underbart att du kan skämta om din övervikt, Choco, det är  "värt mycket". Du har ett litet stycke kvar på vägen när det gäller att bli av med din reservproviant, men nästan 7 kilo är bra, det är många kalorier du avstått frivilligt, jag håller alla tillgängliga tummar för att du skall lyckas nå ditt mål, vad det än är.

Bra jobbat såhär långt, Choco.....Glad

....å håller med BS, vackert axelparti du har.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Chocoholica skrev 2013-06-08 13:27:13 följande:
    Just det... Glömde säga att bysten inte är min. Push - upbehå heter det... Flört Oskyldig
    Jag skulle nog vilja påstå att det lika förbannat är din byst, Choco......cool.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-08 19:13:39 följande:

Vad pratar du om. Hon ser ju ut som en hösäck.
    Varför vara snäll när man kan vara elak. Schysst livsfilosofi, X 2. Verkligen.....
  • Anton Chigurh
    Clownensglädje skrev 2013-06-08 22:40:45 följande:
    Ja men ingen vinner ju på att man sitter och ljuger varandra rakt upp i ögonen bara för att stämningen ska vara god. Då är det väl fan så mycket bättre med ärlighet även om den i vissa fall kan vara lite väl brutal att höra.
    Varför vara snäll när man kan vara elak.

Som sagt.

( Gör dig nu inte mer korkad än vad du redan är....) 
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???  
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 11:59:02 följande:

Bara för att hon är tjock måste man hitta något för att ge henne en komplimang, ja det är smörigt, och ja, du smörar.
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???
  • Anton Chigurh
    mepetite skrev 2013-06-09 11:44:55 följande:

möraförmen..
    Du är riktigt jävla grann, Petite....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 12:12:45 följande:

Ja du smörar.
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 12:22:09 följande:

Jag tänker precis så som jag skrev förut.
    ...och undviker, som den fege fan du är, att svara på obekväma frågor.
  • Anton Chigurh
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-09 14:22:35 följande:

Oväntat svar...verkligen originellt.
    Jag är bättre än jag vet.....!
Svar på tråden Helkroppstråden