• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NeedfulThings
    Toomaas skrev 2014-07-01 20:08:15 följande:
    WOW ojojoj vilken bedårande vacker kropp....helt perfekt...Flört
    Som du säger, blir ju helt generad Skäms
  • Toomaas
    NeedfulThings skrev 2014-07-01 20:12:26 följande:
    Som du säger, blir ju helt generad Skäms
    Äsch inget att bli generad över....det är bara att gilla läget...hihi...Drömmer
  • SegaMorsan
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-01 10:53:52 följande:

Ja herregud visst har hon!

Men av sådär lagom jättemycket nyfikenhet...hur ser din kropp ut?

Hehe jadu, den är väldigt rund just nu :)
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-07-01 16:29:12 följande:
    Jossan jag kan hålla med dig men ändå inte.....Men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att ta konstruktiv kritik från någon som inte lyckats prestera en bild här under sitt anonyma namn (kanske under eget det vet jag inte)  utan i så fall får du visa hur det ska gå till. Alla människor har vare sig en perfekt kropp (vad nu en sådan är) eller en estetisk ådra för att se hur ett vackert sensuellt foto är.  Nästa fråga är om den här tråden är till för rent konstnärligt perfekta bilder eller om det nu bara är en enkel "feelgod-tråd"?  Men eftersom jag inte har Pilens kropp så kommer mina bilder inte ens vara i närheten av vad han kan prestera med sina bilder....men för din skull kan jag ju alltid visa lite mer.Flört Om du sen gillar det har med tycke och smak...

Bra skrivet
  • Anonym (Kaponjär)
    SegaMorsan skrev 2014-07-01 20:27:55 följande:

Hehe jadu, den är väldigt rund just nu :)

Haha...aha så pass? När är det beräknat da?
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-07-01 13:18:19 följande:

Härlig bakdel

Tack fina du!
    NeedfulThings skrev 2014-07-01 20:05:13 följande:

Härligt med en kille som har rumpa! Mycket fint

Åh, tack snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 18:59:05 följande:

Se bara vilka läckra bilder Pilen har bjudit på sen jag föreslog att han skulle variera sig lite mer. Det blev ju till allas glädje :)

Haha tack. I en öppen tråd som denna är jag litet mer begränsad i vad jag kan visa, och då är det svårare med variationen. I en sluten grupp kan jag vara mer expressiv...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • andyman02

Måste bara säga att jag uppskattar alla bilder här i tråden! Oavsett kvallitet, kroppsform eller proffsighet! Alla är lika vackra!!

• Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-07-01 20:31:21 följande:

Bra skrivet

Blondie! Håller med. Bra skrivet Movit.
    Just do it again.