• PeterA

Helkroppstråden

Hur blir man medlem i den slutna gruppen? Jag var med där men kommer inte åt den längre.

• Anonym (88)
    PeterA skrev 2013-02-12 13:08:20 följande:
    Hur blir man medlem i den slutna gruppen? Jag var med där men kommer inte åt den längre.

Då har du nog postat för dåligt med bilder
  • PeterA
    Anonym (88) skrev 2013-02-12 13:17:51 följande:

Då har du nog postat för dåligt med bilder
    Nu har jag ju bilder :)
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-02-12 12:48:20 följande:
    Jag hoppar väl in här med... har ju visat rumpan i rumptråden, får hoppas att resten av min kropp inte blir till beskådarnas besvikelse Oskyldig

SHIT!!! Vilken otrolig kropp du har, Allie!!! Enormt fin och sexig mage, superfina ben....helt perfekt!! Glad
    VÄLDIGT tacksam till att du hoppade in här också Solig
  • lollisen

När jag ser bilderna här så har jag lust att lägga in mig på någon klinik för både hårdträning, hård och strikt kost, personlig tränare och fri tillgång till plastikoperationer.
    Fan vad snygga ni är tjejer!!

(Ja, killar också för den delen. Men jag föredrar att spana in kvinnokroppar )

Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • Anonym (Allie)
    Mattias39 skrev 2013-02-12 14:16:25 följande:

SHIT!!! Vilken otrolig kropp du har, Allie!!! Enormt fin och sexig mage, superfina ben....helt perfekt!! Glad
    VÄLDIGT tacksam till att du hoppade in här också Solig
    Oj, du förstår inte hur mycket det värmer efter att fött två barn och opererat magen två gånger. TACK! {#emotions_dlg.flower}
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-02-12 14:19:55 följande:
    Oj, du förstår inte hur mycket det värmer efter att fött två barn och opererat magen två gånger. TACK! {#emotions_dlg.flower}

Det kanske jag inte gör...Glad
    Men jag förstår inte heller hur i helskotta det går till att få tillbaka en sån superkropp...SÅÅÅ fint!!! Solig
  • Anonym (Allie)

Puss på dig!

Mattias39 skrev 2013-02-12 14:25:57 följande:
    Det kanske jag inte gör...

Men jag förstår inte heller hur i helskotta det går till att få tillbaka en sån superkropp...SÅÅÅ fint!!!

• Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-02-12 15:44:58 följande:
    Puss på dig!

Du får gärna tacka genom att visa fler bilder... Flört
Svar på tråden Helkroppstråden