• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    småsugen skrev 2014-07-04 16:01:10 följande:
    Men ooj, nu blir jag lite generad Skäms

Jag har nu vid 40+ börjat acceptera och till o med tycka om min kropp. ..
    Det bästa med kvinnor 40+ är att de fortfarande är sexiga och har läckra kroppar och att deras sexualitet oftast börjat blomma ut ordentligt i takt med ökad trygghet i sig själva, erfarenhet och viljan och modet att ohämmat släppa loss och prova nya saker. Det är ju bara att titta på dig och andra milfar i denna tråd - ni står inga 20- eller 30-åringar efter vad gäller erotisk dragningskraft!
  • småsugen
    Borkason skrev 2014-07-04 16:07:22 följande:
    Repris för dig ;)
    Åhhh jag som är så svag för ryggar
    Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...
  • småsugen
    ÄngDal skrev 2014-07-04 16:27:32 följande:
    Det bästa med kvinnor 40+ är att de fortfarande är sexiga och har läckra kroppar och att deras sexualitet oftast börjat blomma ut ordentligt i takt med ökad trygghet i sig själva, erfarenhet och viljan och modet att ohämmat släppa loss och prova nya saker. Det är ju bara att titta på dig och andra milfar i denna tråd - ni står inga 20- eller 30-åringar efter vad gäller erotisk dragningskraft!

Skål
    Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...
  • ÄngDal
    BAPA skrev 2014-07-04 14:28:43 följande:
    Exakt! Det finns ju mer att titta på... Flört
    småsugen skrev 2014-07-04 14:29:15 följande:
    Ska träna på det... till slut kanske man tror på det själv
    Det är ju väldigt synd att FL:s regler inte tillåter er att visa upp ännu lite mer av era sexiga kroppar. Den där kroppsdelen man aldrig får se har man en tendens att tänka desto mer på då... ;)

Men det är ju å andra sidan det som ger krydda kanske, åt er, åt tråden; alla sexiga bilder med en hel del dolt och anat, bilder som sätter fantasin i spinn, drömmarna i "vått läge" (eller hårt kanske för oss män, hehe) och som får oss att längta efter fler bilder på de sexiga kvinnor som modigt visar sig som Gud skapade dem.

• ÄngDal
    BAPA skrev 2014-07-04 14:28:43 följande:
    Exakt! Det finns ju mer att titta på... Flört
    småsugen skrev 2014-07-04 14:29:15 följande:
    Ska träna på det... till slut kanske man tror på det själv
    Det är ju väldigt synd att FL:s regler inte tillåter er att visa upp ännu lite mer av era sexiga kroppar. Den där kroppsdelen man aldrig får se har man en tendens att tänka desto mer på då... ;)

Men det är ju å andra sidan det som ger krydda kanske, åt er, åt tråden; alla sexiga bilder med en hel del dolt och anat, bilder som sätter fantasin i spinn, drömmarna i "vått läge" (eller hårt kanske för oss män, hehe) och som får oss att längta efter fler bilder på de sexiga kvinnor som modigt visar sig som Gud skapade dem.

• Borkason
    småsugen skrev 2014-07-04 16:40:48 följande:
    Åhhh jag som är så svag för ryggar
    Kom hit så får du känna på min...
  • Kattpappa08
    ÄngDal skrev 2014-07-04 16:45:47 följande:

Finns det inte en slags "privat" grupp här på FL där det visas lite mer?
    Jag skulle garanterat lägga in några "x rated" bilder där för de som kanske uppskattar sådant
  • Ronga
    MissK70 skrev 2014-07-04 15:56:59 följande:

Skön bild

Tack fina du
    Det är Veronica Maggio på bilden, min kärlek! Sluta pma mig, jag är kille!
  • Kattpappa08

Varför går det inte att redigera inlägg? Rynkar på näsan
    Med x rated menar jag inte rent porr...bara sådana bilder som inte går hem här på ett familjeforum

• ÄngDal
    Kattpappa08 skrev 2014-07-04 17:21:58 följande:
    Finns det inte en slags "privat" grupp här på FL där det visas lite mer?
    Jag skulle garanterat lägga in några "x rated" bilder där för de som kanske uppskattar sådant
    Det är kanske inte omöjligt?
    Någon i tråden känner säkert till det (?)

En XXX-grupp vore ju trevlig...med livs levande FL-kvinnor som visar allt...det låter som en dröm :)