• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nymulen
    Anonym (fluttershy) skrev 2014-07-07 13:01:55 följande:

Firar första semesterveckan med en tripp till årets hästfest. Synd att det bestämde sig för att spöregna. Tur då att FL finns.

Tur att hästar inte funkar i regn. Den där funkar nog i alla väder
    Just do it again.
  • småsugen

Njuter av livet under ett träd på en strand någonstans i Sverige

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...
  • Borkason

Firar första semesterveckan med en tripp till årets hästfest. Synd att det bestämde sig för att spöregna. Tur då att FL finns.

Jättefin! ;) Hoppas få se ett par fötter också, hihi...
  • Borkason
    BAPA skrev 2014-07-07 09:58:18 följande:

Hade gärna vänt mig om och blivit kvar i sängen... Drömmer
    Mm sexigt, klapp klapp :)
    Men du lyckades få foten preciiis utanför bild! :P
  • straight arrow

Trevligt trevligt! Tack för att du delar med dig...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • La Lola

Äh, vad fanken, jag kan väl bidra med en påklädd bild. Bilder av annan karaktär visas på andra ställen i cybervärlden.
    15 kg lättare gör att man gillar sin kropp liiiite mera.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-07-07 12:08:20 följande:
    Trevligt att se dig igen!
    Tack
    Nymulen skrev 2014-07-07 12:32:07 följande:

[quote=73576175][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-07 10:59:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag hann allt se det inslagna godiset

Skulle bara testa en sak och du missade bara ett väl inslaget godis  
  • straight arrow
    La Lola skrev 2014-07-07 13:33:36 följande:

Äh, vad fanken, jag kan väl bidra med en påklädd bild. Bilder av annan karaktär visas på andra ställen i cybervärlden.
    15 kg lättare gör att man gillar sin kropp liiiite mera.

Mycket fint! Alla bilder är välkomna... såväl avklädda som påklädda
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • jobero
    småsugen skrev 2014-07-07 13:31:14 följande:

Njuter av livet under ett träd på en strand någonstans i Sverige

Ser onekligen behagligt ut...och vad lyssnas det på? :)
  • småsugen
    Borkason skrev 2014-07-07 13:31:32 följande:

Jättefin! ;) Hoppas få se ett par fötter också, hihi...

Nu var det ju inte mina du bad om men eftersom jag mår så bra här under korkeken så...

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...