Helkroppstråden
Ny outfit!
Ny outfit!
[quote=74524449][quote-nick]Quexet skrev 2014-12-15 18:53:50 följande:[/quote-nick][/quote]
Okej, jag kommer dit. lol
Det tycker jag :) Är ju alltid kul att prata lite oavsett ämne ;)
[quote=74525619][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2014-12-15 21:31:06 följande:[/quote-nick][/quote]
Härligt!
Varför finns det ingen "normalsnygg" tjej i den här tråden??!
Vansinnigt avundsjuk på den rumpan också!
Som jag sa tidigare idag... (frun) Dax att börja träna ser jag!
En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?
Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\
Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...
Haha...
Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt
När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3
Haha, det kan jag väl göra! Oavsett om du är en tjej som gillar mina bröst eller en kille som bara jävlas med mig så lyder jag Men det får blir en repris
Long time no see...
Hoppas alla har en fin kväll!
Fast nu förstår ni nog inte riktigt, det handlar inte om att vara snygg jämt för alla här är grymt vackra!
Bara för att ta några exempel...
(hejhoppgummisnopp), är inte bara grymt vacker, utan verkar även ha en grym personlighet.
fröken 36, har en helt otrolig kropp, för att inte tala om hennes utstrålning!
(pilllan), vansinnigt vacker, men fortfarande ödmjuk.
(frugan), snyggaste kroppen i den här tråden!
Kan fortsätta, men poängen är, självklart är jag avundsjuk på dom här brudarna! Dom är sjukt vackra o verkar var grymma människor!