Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 11:21:52 följande:

Fan Pillan!! Vill du göra mig alldeles kärlekskrank!!....Vill se den där rumpan rodna mot mig haha Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (CC) skrev 2015-02-19 12:26:26 följande:

Hej! Ny i denna tråd.

Ville bara dela med mig lite av mig själv

Grym start CC!! Underbart vacker bakdel... Jäklar vad kvinnorumpor är fantastiska. Får lite kåtslag här...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 12:51:25 följande:
    Hahaha....absolut inte min mening losten Drömmer
    ja det hade ju inte varit helt fel, hårda tag runt midjan också??!
    Såklart ett bestämt midjegrepp och ett stadigt grepp om ditt hår....Oskyldig
  • LostInTranslation
    virrisen skrev 2015-02-19 13:10:10 följande:

Idag är allt lila... :)

(Och vilka fina rumpor ovan! Det får vänta tills jag besökt gymmet lite oftare, haha!)

Mmmm virrisen!! Det var inte igår minsann! Härligt att se dig igen. Du är jäkligt het och lila klär dig väldigt bra. Tror mig veta att din rumpa är riktigt het också....
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 13:13:16 följande:
    Du läser mig som en öppen bok!! DrömmerOskyldig sen slipsen till handlederna??? 
    Hell yeah!!
    Great minds think alike!!

• LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 13:33:20 följande:

Wow vad snygga bilder det dykt upp här i tråden!!

Näääe, vet ni vad... Jag följer strömmen och postar min första rump bild.

Och det gjorde du förbannat bra Mamita!! Perfekt perspektiv...man ser liksom allt man vill se, men bara lite grann. Det hade varit lätt ågärdat med en bestämd hand som trycker ner din rygg Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 13:43:09 följande:
    Denna bilden losten! Drömmer
    om jag inte minns helt fel, så var det jag som fick dig att ta den?
    Det var så alltså!! Rackarns jag som trodde jag skulle kunna komma undan med att få er att tro att den var ny. Då hade nog ett annat alias va? Var ju flera generationer sedan jag tog den .... Då har du nog även se del två i serien...

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 13:56:10 följande:
    det var så det var
    ett par olika namn har man haft här, vet inte om det kan ha varit "k2" tiden, eller det kanske var innan...
    Det var ju ett tag sen den togs och den här bilden med  
    tror till och med att vi körde min röv mot din slips/bälte bild hahaha
    *japp har ett jävla minne och bildminne*
    Ja just det vi träffades och tog lite slipsbilder tillsammans ja ...Hur kunde jag glömma det med mitt känsel och smakminne Oskyldig...Men det bränner lite i handflatan nu när jag tänker på det haha. K2 var det nog, det låter bekant och ger sköna vibbar både här och där. Du är en mystisk kvinna du...
    Mrs Okänd skrev 2015-02-19 13:51:03 följande:
    Du kan väl inte tro att kvinnor GLÖMMER sådana bilder??? Lika bra att du tar nya kort varenda gång så kan vi ladda ner alla...Flört Jag har mina på jobbadatorn...
    Haha....bra ställe att förvara dem på. Vill se minen på den personen som ärver din dator, när han/hon skall utforska lostmappen för att sortera upp de borttappade ärendena Skrattande..
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:03:36 följande:
    Bestämda händer är mycket omtyckt kan jag meddela!
    Och den där slipsen och skärpet du har på din snygga bild triggar ju fantasin lite "lätt" Drömmer (oj så kul man kan ha med så enkla saker... )

Jag skulle ha en varm kopp kaffe tänkte jag... Men det får bli något kallt som kan sänka kroppstempen lite istället

Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:20:46 följande:

här jon..
    tar bort den ganska snart..
    solen ligger på ena sidan och lite mörkare på andra 
    Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:23:01 följande:
    haha, precis!

Jag antar att du är ganska bra på slipsknutar? DrömmerFlört
    Inte bara slipsknutar... Tillbringat en del tid på sjön också så.....Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden