• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Itpoh6
    straight arrow skrev 2014-07-24 13:03:52 följande:
    Att just de bilderna hon lagt upp här inte finns att hitta någon annanstans motsäger egentligen vad du påstår... vad som är konstigt är att den första bilden som lades upp (nu borttagen) föreställde någon annan
    Det räcker med att klippa lite i en bild för att Google ska missa. Hon är modell och lever på sitt utseende. Få bilder på henne ligger väl online utan att huvudet är med.

Gå till Google Images, och sök på hennes namn med tillägget "nattstad" (utan citattecken). Första träffen hos mig är en bild där man ser hennes tatuering, samt ärr på armen som är identiska med bilden ovan.
  • Anonym (desnudo)
    Itpoh6 skrev 2014-07-24 13:45:02 följande:
    Det räcker med att klippa lite i en bild för att Google ska missa. Hon är modell och lever på sitt utseende. Få bilder på henne ligger väl online utan att huvudet är med.

Gå till Google Images, och sök på hennes namn med tillägget "nattstad" (utan citattecken). Första träffen hos mig är en bild där man ser hennes tatuering, samt ärr på armen som är identiska med bilden ovan.
    Är det inte dumt att tjata om folks riktiga namn om de till och med lagt ut bilderna under anonym avsändare, inte ens ett nick? Det finns säkert ett skäl att de som lägger ut bilder inte visar sitt ansikte. Inte så kul kanske om man lägger ut och sen avslöjas mer eller mindre i tråden. Risken är stor att (mmmh) nu blir bortskrämd.
  • Anonym (desnudo)
    Itpoh6 skrev 2014-07-24 13:45:02 följande:

Men dubbelmoralistisk som jag är kan jag heller inte låta bli att bli jäkligt nyfiken på vem ni menar, jag vill se mer av hennes underbara kropp. Brösten är ju exempelvis riktigt fina, liksom tatueringen. SkrattandeTungan ute
  • grumlig
    Licki2Luu skrev 2014-07-24 15:03:52 följande:

Hoppas alla har en bra dag? phpqXSzbe25182.jpg

Blev en bättre dag nu, hottie ;) .
  • ÄngDal
    grumlig skrev 2014-07-24 15:10:03 följande:

Blev en bättre dag nu, hottie ;) .

Onekligen.... :) *flåsar, och inte bara av värmen*
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-23 21:43:23 följande:
    En sån fin stjärt du tar med dig in i sovrummet. Mums!!!
    Det är svårt att inte ta dem med sig när man går nånstans
    solis74 skrev 2014-07-23 21:44:41 följande:

Vilken sexig rumpa ;)

Tack

• Anonym (Solar)
    Sacro skrev 2014-07-23 22:12:11 följande:

Var är östkustens tjejer??

Jag är en tjej från ostkusten
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-24 17:32:21 följande:

Det är svårt att inte ta dem med sig när man går nånstansTack

Jag hoppas att ni hade en trevlig stund i går.. ;)
  • Sacro
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-24 17:35:32 följande:
    Jag är en tjej från ostkusten
    Härligt! Då kan vi få lite geografisk spridning. För visst är ostkust tjejer något att ha :)?