Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-03 18:45:03 följande:
    Haha.... ops!!

Nej jag ser dig inte Movit :)

Han har jag stängt in i garderoben...plockar fram han om en stund...var tänkt som en överraskning men men!

[quote=71849313][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:31:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Vore du en blomma så hade du varit någon slags orkidé...helt perfekt och går ingen oberört förbi! Kan inte säga mer än allt det du är...är perfekt!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:54:31 följande:
    Vore du en blomma så hade du varit någon slags orkidé...helt perfekt och går ingen oberört förbi! Kan inte säga mer än allt det du är...är perfekt!

Härliga PPP. Får mig alltid på gott humör med rodnade kinder.. [/quote]

Och Ensam kan konsten att få mig knäsvag glad töntig...och lite småkär!
    justnextdoor skrev 2013-12-03 23:29:23 följande:
    Lurker? Har någon annan betydelse än lurk antar jag?

Engelska kanske!

#lurkerfia

Skitsnygga underkläder...men den nakna fröken är lite vassare tycker jag. Fina ögon!

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 23:43:06 följande:
    Tack PPP... Och godnatt på er allihop.

Godnatt
    celineswaltz skrev 2013-12-04 00:22:58 följande:
    Jag hatar parasiter med stånd...Det måste motverkas !

Du är verkligen snygg...magen är imponerade! Kan hoppas att du gjort fanskapet impotent än bättre steril...steril impotent parasit...går nog hem hos brudarna!
    celineswaltz skrev 2013-12-04 00:42:03 följande:
    Jodå...detta borde fungerat dom en överdos...Han får nog aldrig upp den igen...

Helt ärligt...jag tror inte han har fått upp den där lilla förut iaf...han försöker bara skylla sitt lilla nederlag på andra! Killar med extrem liten "läs inge" kuk brukar vara rätt bittra!
    Anonym (mepetite) skrev 2013-12-04 09:50:28 följande:
    hej alla fina i tråden!

WOW jävlar mepetite! Har du gått ner i vikt?...Ser ut att vara i otroligt bra form...snygg som fan!
    Anonym (mepetite) skrev 2013-12-04 11:12:15 följande:
    Oj tack för alla fina kommentarer. Ppp..vadå har jag varit feijt eller ;) nej jag ser nog ut som vanligt. Det har varit dåligt med träningen. Har haft full upp med annat.

Helvete att du varit...tycke bara att du såg förbannat slank ut! Svårt att kommentera en kvinnas vikt utan problem...iaf supersnygg är du och varit så länge jag har sett dig i tråden...ett bra tag mao!
Svar på tråden Helkroppstråden