• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 02:55:09 följande:
    Tack....:)

Fryser inte men hade inte tackat nej till någon som vill värma ikväll... Min man är borta och jag är heeeelt ensam:)
    Detta låter ju mycket intressant...att värma en ensam kvinna i nöd är en av mina specialiteter... ;)
  • Anonym (Snuskig)
    Anonym (76:an) skrev 2014-07-27 02:55:50 följande:

Det kan det definitivt...mem då åker det sista plagget

Så fick man ju inte göra:)?
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 03:01:38 följande:
    Du får vara kreativ, det är bara själva läpparna på musen du inte får visa...men det finns ju möjligheter att tänja på gränsen rätt bra har man sett tidigare i tråden ;) 
  • Anonym (76:an)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 03:01:38 följande:

Nja...Sist jag kollade fick jag ta av sista plagget här hemma

Det var det jag syftade på...Att blir det lite varmare här så åker mitt sista plagg.

Synd att man inte kan ha privat visning....i min inbox är alla bilder ok...haha
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 03:05:06 följande:

Faktiskt.... Been there done that, och gör det gärna igen^^

Gillar hur du tänker
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 03:06:12 följande:
    Den här borde vara ok då...
    Mycket smakfullt, mycket sensuellt och erotiskt och lagom snuskig, du är naken men skuggan gör sitt jobb så att du slipper smisk...på fingrarna i alla fall... ;)

Din kropp är otroligt sexig får jag lov att säga.
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-07-27 03:06:12 följande:

Den här borde vara ok då...

Vilken kropp du har Snuskig!!

Sista plagget åkte precis här....haha

Ser att du är klädd likadant....så det är bara att komma över
  • Anonym (Snuskig)
    ÄngDal skrev 2014-07-27 03:09:38 följande:

Mycket smakfullt, mycket sensuellt och erotiskt och lagom snuskig, du är naken men skuggan gör sitt jobb så att du slipper smisk...på fingrarna i alla fall... ;)

Din kropp är otroligt sexig får jag lov att säga.

Tack:)

Är nog i behov av lite smisk dock...
  • Anonym (Snuskig)

Tack till er båda:) nu ger jag upp dock, ska upp tidigt imorgon. Sov gott!