• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Nyvaken)
    vandrarn skrev 2014-07-28 12:35:50 följande:
    Bara att komma förbi... Massage? Flört
    Jaaa det vore inte helt fel.. Just nu har jag världens träningsvärk i den.. Kan knappt gå typ hahaha
  • Anonym (Nyvaken)
    Movit skrev 2014-07-28 12:38:04 följande:
    Mycket vill ha mer....och jag har inga problem att ställa mig först i kön i "Ta-hand-om-rumpan-efter-gymmet-volontär".......men jag vet ine om jag kommer att nöja mig med att bara ta hand om den bakdelen....Man ska aldrig nöja sig vettu Drömmer
    Har du fler bakdelar att ta hand om menar du? fullt upp din stackare
  • straight arrow
    Mollsans skrev 2014-07-28 12:33:58 följande:

Idag känner jag mig lite blyg så jag satsar på en försiktig rumpchock samt lite påklätt. Håll tillgodo!

Rumpchock... nej, jag är inte tillräckligt chockad. Hit me med din läckra rumpa!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Mollsans
    Movit skrev 2014-07-28 12:39:52 följande:

Håller till godo just nu.....men Molls....du hade mindre kläder på dig när hundarna och jag låg i din soffa i går kväll........eller vänta...nu delgav jag just min våta dröm jag hade i natt..

Men du då hade vi nog samma våta dröm för jag hade alldeles bestämt för mig att jag hade en mer eller mindre naken Movit bredvid mig i soffan igår...tusan också att det bara var en dröm. jag trodde ju det var på riktigt....
  • Mollsans
    straight arrow skrev 2014-07-28 12:43:02 följande:

Rumpchock... nej, jag är inte tillräckligt chockad. Hit me med din läckra rumpa!

Hihi, se men inte röra!
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 12:41:52 följande:
    Har du fler bakdelar att ta hand om menar du? fullt upp din stackare
    Förutom min egen.....nej...inte i verkligheten, bara i mina drömmar...

Men jag menade att om jag nu skulle hjälpa DIG med DIN rumpa efter gymet så kommer jag nog vilja hjälpa dig med övriga delar av kroppen.Flört Ber om ursäkt att jag var lite otydlig i mitt förslag. Jag skyller på värmen och absolut inget annat...Oskyldig
  • blomkrukan01
    NyttNamn skrev 2014-07-28 12:14:09 följande:

Hmm... Alltså, krukan... Ditt nick har gett mig en helt annan föreställning om ditt utseende, ha ha... 

Jag föredrar den du visar upp, hett!!  

Valde jag fel nick? Kul att resten gillas iaf.
  • blomkrukan01
    Mollsans skrev 2014-07-28 12:16:31 följande:

Alltså jag dog precis lite! Så jäkla snyggt!

Tack snygging :)
  • Beundrare
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 12:10:43 följande:

Får väl lägga upp en baksida med.. Dock inte min favorit sida kanske

Den kan jag tänka mig som en favorit :)
  • blomkrukan01
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 12:10:43 följande:

Får väl lägga upp en baksida med.. Dock inte min favorit sida kanske

Behöver inte säga så mycket. Du vet att du är så galet fin....överallt :D