• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Solar)
    Borkason skrev 2014-07-29 18:21:53 följande:
    Mysigt... Puss på foten!
    Tur för dig att mina fötter är ny tvättade
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 18:24:30 följande:
    Gud vad jag gillar dina bilder, magen...ja magen...ojojoj!
    Gillar du platta magar?
    ÄngDal skrev 2014-07-29 18:28:43 följande:
    Tänk att du har utsikt över en så vacker mage varje dag... och det synnerligen intressanta stället söderdärom... :)
    Menar du det stället som är täckt av tyg?
    Movit skrev 2014-07-29 18:34:39 följande:
    Såg du grannen med teleobjektiv......det skulle ha kunnat  vara jag om jag var din granne.....fast jag hade nog lämnat objektivet hemma och kommit över och pratat lite med dig.....tror nämligen att jag skulle behöva en PT......du kanske har lite tid över....Drömmer

Jag att var en gubbe som glodde som tusan på mig genom sitt fönster.

Så du skulle ha spanat in mig först innan du hade kommit och pratat med mig om träning och sånt  

• Movit
    Anonym (Snövit) skrev 2014-07-29 20:45:40 följande:
    Dagens selfie ;) 
    Var är gårdagens.....och hela förra veckans....och månadens....och året...??? Du är sjukligt läcker så jag vill mer än gärna se mer av dig.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 20:50:07 följande:

Tur för dig att mina fötter är ny tvättadeGillar du platta magar?Menar du det stället som är täckt av tyg?Jag att var en gubbe som glodde som tusan på mig genom sitt fönster.

Så du skulle ha spanat in mig först innan du hade kommit och pratat med mig om träning och sånt  

Ja det gör jag verkligen...
  • Movit

Finns risk att jag beundrat lite på distans först....vill inte storma fram allt för våldsamt.
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 20:58:12 följande:
    Ja det gör jag verkligen...
    Den var lite rundare innan jag började att träna för att få den platt
  • Movit
    blomkrukan01 skrev 2014-07-29 20:20:38 följande:
    Jodå! Härmed intygas att Nyvaken i allra högsta grad existerar och är riktig. Hon är ingen illusion eller en digitalt framställd skönhet. Dock måste varning utfärdas då bilderna ljuger en hel del. Hon är mycket finare att se på om man lyckas ha den turen att springa på henne på stan eller någon annanstans.

;P
    Tror dig inte förrän bilder bevisar motsatsen.....DrömmerCool
  • Anonym (Solar)
    Movit skrev 2014-07-29 21:07:26 följande:
    Finns risk att jag beundrat lite på distans först....vill inte storma fram allt för våldsamt.
    Så du hade stått och spanat ett tag för att samla mod för att våga gå fram och börja prata med mig
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 21:17:49 följande:

Efter dagens solning.

Snyggt, baby!

Och, Solar, du har rätt ? jag menar det där stället som är täckt av tyg (nu har du ju ett tygbeklätt ställe till av intresse)
    ;)
  • ÄngDal
    blomkrukan01 skrev 2014-07-29 20:20:38 följande:
    Jodå! Härmed intygas att Nyvaken i allra högsta grad existerar och är riktig. Hon är ingen illusion eller en digitalt framställd skönhet. Dock måste varning utfärdas då bilderna ljuger en hel del. Hon är mycket finare att se på om man lyckas ha den turen att springa på henne på stan eller någon annanstans.

;P
    Otroligt, Nyvaken, om du är till och med läckrare i verkligheten än på bilderna. Då skulle man ju svimma om man fick se dig...