• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-04 20:30:04 följande:

Haha...glöm att du får ner brottarkungen! Jag har mina trix...samt mitt leende och mina blåa ögon, du smälter och börjar försynt le tillbaka och vips så är jag där och kittlar dig igen!

Haha...tack kompis, jo det blev fel!

Skulle varit till solar!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-04 17:29:33 följande:

Om  du hade kittlat mig då hade jag brottat ner dig

Tack

Ja då gör vi om och kanske rätt!

Haha...glöm att du får ner brottarkungen! Jag har mina trix...samt mitt leende och mina blåa ögon, du smälter och börjar försynt le tillbaka och vips så är jag där och kittlar dig igen!
  • goaskalice
    straight arrow skrev 2014-08-03 10:55:17 följande:
    Vackert!
    ÄngDal skrev 2014-08-03 11:17:11 följande:
    Vi kommer aldrig att glömma bort detta collage nu...jisses... Skrattande
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-03 11:59:39 följande:
    Tycker du gör dina bilder väldigt snygga! Sen din bak...ja den gör sig bra på bilderna!
    LostInTranslation skrev 2014-08-03 12:19:47 följande:
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-03 11:04:34 följande:
    Godmorgonbröst!
    Tjejer!!! Skärpning..det är ju vilodag i dag. Pulsen bör inte ligga ett slag över 70 en dag som denna men jag är redan på en nivå som är lämpad för allt annat än vila. Grymt collage Goaskalice, som ett smörgåsbord med endast efterrätter. 
    ulfsas skrev 2014-08-03 21:21:41 följande:
    Solig
    Tack för responsen {#emotions_dlg.flower} Svårt att hinna med när vardagen satt igång igen, men en får väl försöka Glad
    Zack skrev 2014-08-03 16:19:23 följande:
    Bilder/bröst att minnas. Dina bröst borde avskulpteras så att även män i framtiden kan få ta del av dina vackra former :)
    Bra förslag, jag tippar på att maken inte har något emot att stå till tjänst med det Tungan ute

Hear my name Take a good look This could be the day
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-04 18:53:42 följande:
    Hjälp syrran vad snygg du är! Svårt att inte tänka snusk här...!
  • goaskalice
    Lycky Luke skrev 2014-08-04 14:31:14 följande:

Var det någon som sa torsomåndag???

Härligt hårig bringa Tungan ute
    Hear my name Take a good look This could be the day
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-04 20:01:08 följande:

Tack och bock för alla fina kommentarer om mina tuttar Ni är ju bara för goa!

Wow....VM i citering! Du tar hem många segrar du... Ja typ allt ungefär...
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-04 19:37:23 följande:
    Är lite intresserad att se vem som gömmer sig bakom ÄngDal?!

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-04 20:01:08 följande:
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 15:54:14 följande:
    Vilka misiler du lämnar bild på :) inoljade med...lär gå undan
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:58:58 följande:
    Tack så mycket smile1.gif  
    Och du har fan dom snyggaste boobs jag sett! 

Nilssson skrev 2014-08-01 16:16:28 följande:
    Vackert! Fina "tanlines". Hur ska jag kunna koncentrera mig på att jobba natt nu hade du tänkt? Förvånad

ÄngDal skrev 2014-08-01 17:23:18 följande:
    Gode Gud.

Symmetri ringde och var avundsjuk på dig. Perfektion hörde av sig i samma ärende, liksom Underbar. Alla tre känner sig rätt knäckta men hoppas att du får en härlig helg.

Jag sällar mig till hyllningskören, väl medveten om vikten av att uppskatta kondenserad sexighet när den uppenbarar sig.

Mysigast skrev 2014-08-01 23:59:19 följande:
    Väldigt vackert! :)

swed38 skrev 2014-08-02 10:40:10 följande:
    Mmm..sååå sexigt med olja på tuttarna...kan riktigt känna känslan av att stå bakom dig å gliida fram över den glatta huden å nypa lite lätt i bröstvårtorna =)
    Solig

Tack och bock för alla fina kommentarer om mina tuttar Flört Ni är ju bara för goa! Hjärta
    Men goast är dina tuttar! FlörtHjärta
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-04 20:43:19 följande:
    Hjälp syrran vad snygg du är! smile2.gif Svårt att inte tänka snusk här...! smile5.gif
    Hahahahahahaha....det är ju tur att vi inte är lagligt adopterade
    Så tänk snusk och dela gärna med dig
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-04 20:48:27 följande:
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Åååååh, du glömde bilden tänkte bara upplysa dig om det