• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tom Araya
    Snuskig, du är smal med små bröst (inte alls i min smak), men dina bilder är så ruskigt heta och vad du skriver därtill....Tungan uteFlört
  • Anonym (Snuskig)
    Tom Araya skrev 2014-08-05 13:19:12 följande:

Snuskig, du är smal med små bröst (inte alls i min smak), men dina bilder är så ruskigt heta och vad du skriver därtill....

Haha, tack, det var snällt sagt...

Nej, man kan inte behaga alla såklart. Och det är ju himla skönt egentligen att smaken är olika, så trist det vore annars:)
  • Tom Araya
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 13:23:31 följande:
    Haha, tack, det var snällt sagt...

Nej, man kan inte behaga alla såklart. Och det är ju himla skönt egentligen att smaken är olika, så trist det vore annars:)
    Visst behagar du. Du finns. Dessutom bjuder du på fina bilder av dig själv (mer än man kan förvänta sig). På vilket annat sätt ska du behaga? Min smak? Nej, det är inte din eller andras uppgift här i livet, det inträffar när det inträffar.

Samtidigt är du ett levande bevis på att man kan attrahera och attraheras utanför idealen. Jag har upplevt det förr och det är väl vad man kan kalla utstrålning.

Keep on, girl! Du är för härlig (och har passande nick)! FlörtSolig
  • straight arrow
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 13:02:32 följande:

Hakar på the gap och NT, ni är brutalfina båda två!

Har dock ingen helkroppsspegel på jobbet så jag blev lite krokig ändå :)

Supersnygg är du!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Dumspirospero)
    NeedfulThings skrev 2014-08-05 12:13:53 följande:
    Idag tänkte jag att ni skulle få se den riktiga NT, rakt upp och ner, utan poser!

Det är lätt att framkalla rundare former och mer timglas genom att bara svanka lite, eller att tex böja på ett knä.

Men ja, så här ser jag ut Glad Hoppas jag är ok ändå Flört

Så otroligt vacker du är!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 12:36:20 följande:
    Herregud NT, du måste ha BMI = perfekt...

Vi kör pose-fri tisdag då :P Tanig, liten trebarnsmor utan svank och silikontuttar.
    Tycker du är en grymt vacker trebarnsmamma!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 13:02:32 följande:
    Hakar på the gap och NT, ni är brutalfina båda två!
    Har dock ingen helkroppsspegel på jobbet så jag blev lite krokig ändå :)
    Du lyckades iallafall, riktigt fin kropp!!
  • Anonym (Snuskig)
    Tom Araya skrev 2014-08-05 13:36:07 följande:

Visst behagar du. Du finns. Dessutom bjuder du på fina bilder av dig själv (mer än man kan förvänta sig). På vilket annat sätt ska du behaga? Min smak? Nej, det är inte din eller andras uppgift här i livet, det inträffar när det inträffar.

Samtidigt är du ett levande bevis på att man kan attrahera och attraheras utanför idealen. Jag har upplevt det förr och det är väl vad man kan kalla utstrålning.

Keep on, girl! Du är för härlig (och har passande nick)!

Väldigt fint uttryckt och jag håller med dig helt och fullt.

Haha, ja, jag är snuskig så det var det mest passande jag kunde komma på ;)
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Tom Araya

Du har fullständigt missat trådens regler och syfte, du borde plugga in trådstarten. Fy skäms.

"Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken."

• Anonym (Snuskig)
    straight arrow skrev 2014-08-05 13:36:37 följande:

Supersnygg är du!

Tack fining:)