Jag har inte orkat bläddar igenom alla bilder men jag tycker ändå att du måste göra något åt dina golv. De ser väldigt sossiga ut.
Jag vet. De är asfula. Vet inte om jag vill bekosta det själv dock. Har dock lagt på mattor nu så jag slipper se eländet.
Det är liksom plastgolv som ska se ut som laminat eller plankgolv!
Tyvärr ville inte hyresvärden göra något åt de när jag flyttade in.
För övrigt tyckte jag att signaturen Philipsson hade en väldigt sexig urringning på sin avatar innan jag förstod att jag tittade rakt in i ett par enorma manboobs
FjärilVingad73 skrev 2013-04-12 12:15:16 följande:
Du är fin ju, Fröken!
Tack
Om något så är det ju bra att visa att även damer med "normala" otränade blekvita kroppar också är nöjda och glada. Att man inte måste vara jättefit för att våga visa upp och vara stolt över sin kropp.
Dvs inte finare eller bättre än andras, men min kropp är min
Jag har tidigare utvecklat att jag är så till den milda grad porrinvalidiserad att jag numera endast tänder på uniformsklädda, homosexuella undulater som bryter på tyska när de piskar varandra.
Det är verkligen avancerad porrinvalidisering. Antar att du får specialbeställa porren med?
Ser att det varit feel-bad tråd här idag igen. Provade att anmäla Anonyms beteende till FL. Får se om de engagerar sig i en sån fråga .
"Hej,
Jag vet att ni ibland tar bort medleammars rätt att posta anonymt av olika skäl. Den här anonyma i fråga förolämpar löpande olika personer i helkroppstråden.
Det är ju knappast något lagbrott, men agerandet är helt klart respektlöst och skapar en väldigt tråkig stämning i en tråd som oavsett vad man i övrigt tycker om den brukar kännetecknas av att skribenterna visar respekt mot varandra. Tror det står något om att det skall vara en "feel-good" tråd i beskrivningen. Anonyms inlägg går i rakt motsatt riktning.
Vore väldigt uppskattat om ni drar in personens rätt till att posta anonymt.