• Mysigast

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-07-31 12:00:04 följande:
    Borde nog snart vara anonym ;)

Du sa ju att jag inte skulle få se mer av din rumpa än i shorts som sist ;)

• Mysigast
    Ungakillen95 skrev 2013-07-31 21:03:58 följande:
    Nej. Vältränad för sin ålder betyder att han är vältränad för sin ålder. Det var en komplimang så lägg ner. Slutdiskuterat.
    Det är faktiskt du som använder uttrycket fel.
  • Mysigast
    röderaff skrev 2013-07-31 21:23:07 följande:
    Precis. Snygg för sin ålder innebär att man  t ex är en jävligt snygg 73-åring jämfört med andra 70-75-åringar men inte att man därmed är snyggare än folk som är yngre än 70.
    Ja precis! Är någon snygg jämfört med alla så säger man ju inte "för sin ålder" Finns ju ingen mening med det.
  • Mysigast
    Mickeee skrev 2013-07-31 22:41:08 följande:
    Ja! Den kommer snart bli täckt av läckert fett! Jag har en väldigt hög metabolism i viloläge (föreställ er en maskin som går för full rulle helt i onödan) och detta är kontraproduktivt för mig i syfte att öka progressivt i styrka (som i sin tur hämmar min muskelbyggning).

Men oroa er inte. Den dyker upp nästa år! :D
    Jag förstår hur du menar iallafall haha
  • Mysigast
    Ungakillen95 skrev 2013-07-31 21:28:06 följande:
    Suck... att det ska vara så svårt att läsa igenom tråden? Det var en komplimang till Anton och plötsligt sätter alla taggarna utåt. 

Och nej du kan inte bestämma ifall jag använder något uttryck fel då det var jag som skrev komplimangen och därför vet jag själv vad jag menade.

Nej, inte för mig. Knip igen nu, tack.

Inga taggar, ville bara hjälpa till.
    Om man hade det resonemanget så skulle språket urholkas och göra det svårare att förstå varandra.
    Det blir ju som att du skapar ett eget språk för dig själv. Sen om det förstås eller ej kommer i andra hand med det resonemanget. 
  • Mysigast
    Mickeee skrev 2013-07-31 23:52:29 följande:
    Far too kind. Tack, vonKatt!

I never make any sense to anyone! Men ack så tacksam jag är, Fjäril!Solig
    Haha, vilka tröstande ord! En blivande PT/dietist, kanske?!Flört

Haha långt ifrån! Fast man vet ju aldrig i framtiden ;)
  • Mysigast
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-01 19:29:05 följande:
    Det går inte...
    Det är nog bra. Jag tror det är motiverande för folk att sköta sig. Något så när iallafall... Hjälper inte på alla.
  • Mysigast
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-01 19:40:17 följande:
    jag förstår hur du menar men ibland när jag har skrivit ett inlägg så kommer jag på att " åhhh jag skulle ha skrivit det också, jag skulle ha lagt till det där" och då hade det vart smidigt att bara gå in och redigera 
    Jo, så kan det ju också bli. Du får inte vara så ivrig utan tänka igenom det först ;)
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-08-01 20:30:24 följande:
    Oops!
    Väldigt välformade :)
  • Mysigast
    Anonym (mepetite) skrev 2013-08-02 19:22:53 följande:

trevlig fredag!
    Detsamma! Härlig kropp du har :) Längesen man såg dig!
Svar på tråden Helkroppstråden