Anonym (M 4) skrev 2014-03-25 20:41:34 följande:
Det är ju roligt med muppiga bilder, så det får du bara extra cred för

Har en hel del muppbilder på mig själv på datorn, fast jag är för feg att visa upp dom här

Svart är riktigt snyggt, håller med dig där. Det finns ju mjukare svarta nyanser, inte bara korpsvart, så vill du ha svart så tycker jag absolut att du ska köra på det!

Är alltid roligt att upptäcka nya färger. Tror du skulle framhäva dina vackra ögon väldigt bra i mörkare hår.
Vill också färga mitt hår igen, funderar på svart med lila toner i... vilket är helt nytt för mig!

Haha jag visar gärna mitt muppigt jag. Sånt kan jag lätt bjuda på. Jag är ju muppig och nördig och en bokmal och en tjockis haha. Ingen ide att hymla med något av det.
Svart med lika blir nog jättefint. Den kulören är underbar. Svårt med färger egentligen. Jag är ju rödbrun egentligen, men jag hade en färg innan denna som tja den var rolig ett tag ha ha. Kan säga såhär första kvällen i den så hade jag två flätor.
Försöker vara försiktig med håret. Det skall skänkas till att göra peruker år barn med cancer, min dotters briljanta ide förra året fem år gammal. Så vi båda sparar ut hår. Går det inte att skänka så som vi vill så tänkte jag att vi säljer det till nån salong som använder det till löshår och förlängningar och så ger vi barncancerfonden pengarna vi får för det.
Nu en bild på min Fd hårfärg. Ha ha