• Nymulen

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-07 12:58:57 följande:
    Movit sitter här brevid mig nu, vi jobbar tydligen ihop, och han hälsar att vi alla hade roligt men att bilderna är det kraftig cencur på CoolGlad
    Oj då. Kraftig censur? Det vill jag absolut ta del av Drömmer 
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-07 13:05:49 följande:
    Bra att någon av oss kan stava till censur i alla fall... blev så till mig när jag tittade på bilderna att jag tappade all sans och vett.. Skäms
    Kollar brevlådan sen.... Bilder stavar alltid rätt Tungan ute
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-07 13:12:23 följande:
    Gör det, jättekuvertet med bilderna ramlar väl ner hos dig när som helst nu Tungan ute
    Går och möter brevbäraren....
  • Nymulen
    pillan3 skrev 2014-01-07 16:43:10 följande:

The best a man can get.... Så vackert!
    Var det halva vägen var vi sa? Jag är beredd att omförhandla. Ligg kvar. Jag är på ingång Tungan ute
  • Nymulen
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-07 18:17:45 följande:

Enkel och vardaglig bild från mig som jag ser ut i kväll
    Fina former på en sexig dam.
  • Nymulen
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 20:14:29 följande:
    Good mango vill gärna vara någon annan än den hon är..........scary 
    Det vill jag också!!!!! Skrämmer det dej?
  • Nymulen
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:15:09 följande:
    Vi är nog rätt många som tittar till er då och då för att ha något roligt att skratta åt. En öppen tråd där samma personer försöker framhäva sig själva på bästa, avklädda, osmakliga sätt. Dessutom framgår det klart och tydligt att mango även utöver bilderna hon postar här, mailar killarna i tråden de mer vågade nakenbilderna som inte får lov att postas här i den öppna tråden...

Tydligt att vissa gör allt för uppmärksamhet. Fanns det inte en sluten tråd för detta eller den var inte tillräckligt rolig då inte vem som helst kunde se bilderna?? 
    Hihi. Det kan du fundera på. Mitt i ditt skratt. Jag skattar åt att du grubblar över andras nöje.
  • Nymulen
    pillan3 skrev 2014-01-07 21:24:11 följande:
    Jag är under 30, så det sååååå Cool sug på den karamellen!!! Hon är en väldigt,  VÄLDIGT vacker kvinna!!!!!
    Får jag komma och låna din dusch? Drömmer
  • Nymulen
    pillan3 skrev 2014-01-07 21:40:42 följande:
    Ja absolut!! Jag ska åka snart, men lämnar dörren öppen och glöm inte torka upp vattnet efter dig Flörthahaha
    Kan ju städa lite också. Cool
Svar på tråden Helkroppstråden