• Dress

Helkroppstråden

Har uppenbarligen alldeles för lite att göra idag... ;)

• Dress
    Lahall skrev 2014-02-03 15:58:28 följande:
    Du kanske vill ha underhållning . Flört
    Ja! Det vill jag! Så lägg upp bilder genast ;)
    Movit skrev 2014-02-03 16:14:32 följande:

Men min sköna Dress.....säg bara till så kan jag hålla dig sällskapDrömmer.....du är en sällsynt varelse....en sällsynt vacker sådan...Helt makalöst vacker på alla sätt Hjärta
    Movit, Movit, Movit - jag blir alldeles "speachless" ;)

• Dress

Alltså - Herr och Fru Irongarden; ni är bara heta! Ni vet säkert redan om det, men jag säger det ändå. För säkerhets skull Solig

• Dress

Meeen!!! Usch vad jag är osams med det här bilduppläggningsverktyget! Varför kan inte bilderna komma på rätt håll för??? Skrikandes

• Dress
    Grottmannen skrev 2014-02-04 09:12:39 följande:
    Du är i jävla bra form, riktig snygg mage!Tungan ute
    Ha ha! Roligt att man kan lura någon ;) Nej, allvarligt, är inte i särskilt god form. Bara allmänt smal. Men jobbar på att komma i form igen nu efter 1,5 års uppehåll med träningen :)
  • Dress
    Lahall skrev 2014-02-04 09:48:16 följande:
    God morgon Dress
    Gör inget att bilden är sne. Bra med lite stretchövningar för nacken så här på morgonen.
    Skrattande Skrattar här!
  • Dress
    Grottmannen skrev 2014-02-04 19:40:58 följande:
    Jag är rätt säker på att det är en dusch, så jag svarar ja på frågan!Tungan ute Har en motfråga, förutom kakel i taket, är du lika vacker i ansiktet som allt annat fint du visat att du besitter?{#emotions_dlg.flower}
    Tänkte mer på om en varm dusch föll någon mer än mig i smaken ;)
    Lite för blyg för att visa ansiktet här! 
  • Dress
    Grottmannen skrev 2014-02-04 19:56:48 följande:
    Då svarar jag annorlunda, såvida du är i den spelas temperatur ingen roll, ensam föredrar jag hett!Skrattande
    Nåväl, hade du sagt att vi kunde byta bilder i inboxen så hade jag hakat på direkt!Drömmer
    Men... ditt konto är ju låst!
Svar på tråden Helkroppstråden