• Tristan69

Helkroppstråden

Anonym (l.c) skrev 2014-05-05 12:28:54 följande:
    Varsågod Licki Flört
    Het vet jag inte, men  en bild vart det iallafallOskyldig
    Synd på kameravinkeln...den bilden från andra hållet och med dina sensuella läppar i fokus...mjau. ; )
  • Tristan69
    Lickiluu skrev 2014-05-05 12:44:00 följande:
    Attans o jag som nyss fyllde 29 ja har några år kvar att jobba mig upp till alltså haha
    Bah...nu fiskar du. : P

Jag vet att du har självkänsla och skinn på näsan nog för att kunna stå för dina kroppsliga skavanker och ändå vara grymt sexig. Det sitter inte i åldern i sig utan i mognaden och tyvärr är det idag rätt sällsynt att folk mognar i tidig ålder. De flesta mognar inte över huvud taget utan beter sig som barnrumpor rätt genom livet. Se bara på alla dessa "vuxna" individer som försöker förstöra tråden med illvilliga och nedvärderande inlägg.
  • Tristan69
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-05 12:46:48 följande:

Måste bara lägga in en applåd är... (jag smygtittar ju mest nu för tiden) men det HÄR var ett superbt inlägg. Att njuta av vad kroppen kan ge är nått man oftast "lär sig" när man är lite "äldre" (som jag typ smile1.gif ). Och det gäller ju även män... Oskyldig
    Bugar artigt inför de fina applåderna. : )
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-05 13:01:29 följande:
    Dagen är inte slut än, kan komma mer Flört
    Ser fram emot det...och känslan av dina läppar. ; )
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-05 13:04:41 följande:
    Nu ska jag bege mig ut snart, men ger dig en påklädd bild med läppar i fokus, tillsvidare... Glad
    Åh, tack raring.

Ha en fortsatt fin dag. : )
  • Tristan69
    Lickiluu skrev 2014-05-05 13:09:53 följande:
    Haha nej inget fiske har inte tålamod för sådant men vi unghundar får sällan creed för att va unga direkt. Jag ser fram emot att bli gammal kommer rocka 80 precis på samma sätt som jag rockar 29 ;)
    Publiken må minska men vem fan bryr sig länge leve kroppen!

O alla tråkiga haters kan vi inte bara ignorera dem! De behöver inte besöka denna tråd om de inte passar.
    Fast är det egentligen viktigt att få creed för att vara ung?

Det som har betydelse är väl att någon uppskattar dig för den du är och för hur sjukt sexig du är på dina bilder?

Mig kvittar det fullständigt om du är 15, 22, 37, 55 eller 29 när du ser ut som du gör och på det vis du för dig. : )
  • Tristan69
    Lickiluu skrev 2014-05-05 13:23:12 följande:
    Nej du har så rätt, dock är 15 lite väl lågt alltstå haha men förstår din poäng!
    Det kan så vara men nu var det som sagt inte någon inköpslista. : P

Detta till trots finns det faktiskt 15-åringar som har uppnått den mognadsgrad som andra sällan når före fyllda 40. Allting är individuellt och så även både utveckling och attraktionsförmåga.
  • Tristan69
    Dress skrev 2014-05-05 13:55:04 följande:
    Ha ha! Nja, snarare unDressed kanske... Tungan ute

Dressed - unDressed, rena rama petitesserna.

Att få av kläderna brukar gå mycket fortare än för er kvinnor att få på er kläderna. ; P
  • Tristan69
    Lickiluu skrev 2014-05-05 14:10:34 följande:
    Herregud kvinna! Teleportera dig hit ögonaböj!
    Hitchar med i strålen. : )
Svar på tråden Helkroppstråden