Inlägg från: Anonym (Allie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allie)

Helkroppstråden

Ojoj Mattias. Nu vart det svårt att koncentrera sig på mitt kvällsmöte :/ din rygg å dina axlar å ja, hela du är sjukt sexig!

[quote=69382967][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-04-02 15:26:48 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Allie)

Nu måste jag som tjej gå in och kommentera.

Jag tycker ärligt talat att du har den snyggaste kvinnokroppen i hela tråden Amy. Du har en sån otroligt fin symmetri och en helt makalöst vackert formad kropp. Du är i mina ögon perfekt, du har rumpa, bröst och en sjukt snygg mage. Var stolt!

Amys skrev 2013-04-05 09:59:59 följande:
    trevligt fredag gott folk!

• Anonym (Allie)

Menar det ! ha en fin dag :)

Amys skrev 2013-04-05 10:14:17 följande:
    Oj, nu blev jag lite generad här. Tack så mycket, det var den finaste komplimangen jag har fått. Nu kommer jag gå runt och le hela dagen pga din komplimang. Tack

• Anonym (Allie)

Å din chef måste vara lyckligt lottad som har en sån muntergök i personalstyrkan..

Anonym skrev 2013-04-08 10:32:33 följande:
    Din chef måste vara stolt över din arbetsinsats.

• Anonym (Allie)

Åh vad häftigt. Du är säkert rik också.

Anonym skrev 2013-04-08 10:47:25 följande:
    Jag är naturligtvis min egen chef

• Anonym (Allie)

Åh Mattias..du är så snygg, mums mums! :)

[quote=69456429][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-04-08 12:20:51 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Allie)

Vad fina ni alla är! Och KUL att tråden hålls vid liv!

Är fortfarrande min feelgood tråd , bortsett från vissa inlägg som kan få förbli onämnda. Eller snarare "Anonyma"...

Solig

• Anonym (Allie)

Vaknat på fel sida? tycker du är den som är mest töntig här i tråden..

Anonym skrev 2013-04-12 10:25:51 följande:
    Hahaha, seriöst antonia...

Ja det gör jag som anonym... Var väl inte så svårt att lista ut eller? Eller ville du bara glänsa med din tankeförmåga och meddela ditt lilla följe att du kommit på det alldeles själv?

I övrigt hänvisar jag till inlägg 9740 from, på alla dina mer eller mindre intelligenta svar.

• Anonym (Allie)

Det här. .vilken sexig kropp..riktigt hett !

NOEL75 skrev 2013-04-12 16:16:40 följande:
    Varvsuppladdningen har börjat!! Några fler glada löpare här??

Svar på tråden Helkroppstråden