• Arcnice

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-11-25 18:31:21 följande:

Rumpa någon? Solig

Ja tack, det tackar jag aldrig nej till Glad!
    Come with me if you want to be awsome!
  • Arcnice

Verkar vara rumpor som gäller igen (klagar jag verkligen inte på), så jag lägger ut en repris jag med.

• Arcnice

Efter att ha varit frånvarande från tråden lägger jag upp en bild som tack för alla vackra trevliga inlägg i HK.

Lite dåligt ljus på bilden, men det gör förhoppningsvis inte allt för mycket. 

• Arcnice
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:34:51 följande:

Lite baksida Glad

Som en älskare av tränade rumpor kan jag aldrig få nog av din läckra baksida Tungan ute.
  • Arcnice
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:48:11 följande:

Haha jag tror att alla mina vänner helt plötsligt började fnissa utan att veta varför :D Jag har aldrig tränat utan trivs bäst på soffan. Ostbågar har byggt denna kropp ;) Men tack! :D

Verkligen? Det hade jag aldrig gissat. Har nog aldrig sett klotformade skinkor som ser så fasta ut på någon som inte tränar. Du får tacka dina föräldrar för väldigt bra gener tycker jag Solig!
  • Arcnice
    Amys skrev 2014-12-18 12:19:04 följande:

Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!{#emotions_dlg.flower}

En favorit som jag saknat Solig. Du är väldigt läcker.
  • Arcnice
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 10:22:39 följande:

Godmorgon....

En av de sexigaste bilderna på mycket länge. Helt underbar! Tungan uteSolig
  • Arcnice
    Quexet skrev 2014-12-21 13:45:32 följande:

Måste säga att det är lite dåligt med bilder på alla vackra karlar idag! Tomte

Har inte kunnat träna på 3 veckor pga sjukdom och känner mig inte allt för sexig för tillfället, men kan i alla fall bjuda på en reprisbild.

• Arcnice
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-21 18:55:10 följande:
    Wow!!!  

Syns inte att du inte tränat på 3v

Oerhört sexig kropp 

Borkason skrev 2014-12-21 20:54:22 följande:
    Helvete, blir man sådär deffad och snygg efter 3 veckors sjukdom, då säger jag "Välkommen in" till förkylningen ;)

Aros02 skrev 2014-12-21 21:00:37 följande:

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen! 

Kom igen nu! ;D

Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:
    Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
  • Arcnice
    Anton Chigurh skrev 2014-12-21 22:53:58 följande:
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
  • Arcnice
    villaste skrev 2015-01-08 19:48:40 följande:

Soffhäng

Väldigt sexig bild Tungan ute.
  • Arcnice

Är det någon som har tips på bra gratisprogram för att snabbt och enkelt kunna göra kollage?

• Arcnice
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-18 00:16:53 följande:
    Du kan få se en till bild på den.

Snyggt Skrattande! Ser ut att vara mer än träning 1-2 gånger i veckan bakom de där benen och rumpan.
  • Arcnice

Har bara varit in i tråden sporadisk den senaste tiden, men fortfarande mycket fint att titta på ser jag Solig.

Tänkte att det är dags att lägga upp en ny bild, så här är en dagen efter ett tungt benpass på gymmet. Hoppas det faller er i smaken.

• Arcnice

Börjar sakta men säkert komma i form igen efter en nästan månads träningsuppehåll pga sjukdom och skada.

• Arcnice
    Quexet skrev 2015-01-25 01:02:17 följande:
    Nu då kanske? 
    Skyller förra på att det är just mitt i natten! Tungan ute

Underbara bröst. Gillar verkligen den storleken Skrattande.
Svar på tråden Helkroppstråden