Helkroppstråden
Rumpa någon? 

!
Rumpa någon? 

!
Verkar vara rumpor som gäller igen (klagar jag verkligen inte på), så jag lägger ut en repris jag med.

Efter att ha varit frånvarande från tråden lägger jag upp en bild som tack för alla vackra trevliga inlägg i HK.

Lite dåligt ljus på bilden, men det gör förhoppningsvis inte allt för mycket.
Lite baksida 
.
Haha jag tror att alla mina vänner helt plötsligt började fnissa utan att veta varför :D Jag har aldrig tränat utan trivs bäst på soffan. Ostbågar har byggt denna kropp ;) Men tack! :D
!
Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!
. Du är väldigt läcker.
Godmorgon....

Måste säga att det är lite dåligt med bilder på alla vackra karlar idag! 

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!
Kom igen nu! ;D
.
.
.

Soffhäng ![]()
.
Är det någon som har tips på bra gratisprogram för att snabbt och enkelt kunna göra kollage?

! Ser ut att vara mer än träning 1-2 gånger i veckan bakom de där benen och rumpan.
Har bara varit in i tråden sporadisk den senaste tiden, men fortfarande mycket fint att titta på ser jag
.
Tänkte att det är dags att lägga upp en ny bild, så här är en dagen efter ett tungt benpass på gymmet. Hoppas det faller er i smaken.

God kväll!

Börjar sakta men säkert komma i form igen efter en nästan månads träningsuppehåll pga sjukdom och skada.

God kväll tråden!

Lägger upp en riktig spännarbild.

.
Solen värmer skönt genom fönstret idag
.