Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-04 14:40:40 följande:

Bra min ytterdörr skriker och knarrar så jag får rysningar... valfett eller läppglans spelar ingen roll så kom och smörj du!
    Skriker din dörr? Det gör inte min, inte ett ord eller knarr hör jag.. Men jag kommer och smörjer upp gångjärnen åt dig, peka bara vad jag ska göra, så fixar jag det  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 15:14:06 följande:
    Får erkänna att läppglans är en riktigt turn on för mig smile5.gif ...Tror det är alla associationer som drar i gång i huvudet på mig. Tackar lätt ja till att ta del av din. Bästa sättet att hålla läpparna i trim denna tid på året haha. Och ja varför inte köra på och smörja upp lite fler områden när du ändå är igång.  Kyss Kanske kan krävas tyngre artilleri än läppglans iofs...eller det skadar ju aldrlig menar jag....
    Här behövs det inge tyngre artillerier Losten!! Hahaha
    du kanske har lite gångjärn som behöver lite smörj, jag ställer upp med läppglansen i högsta hugg
  • Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2015-01-04 15:33:05 följande:
    Ser jag det, vackert pillllan! (E det fyra l? Blir temporärt dyslektisk när jag läser ditt nick!)
    Solbrillor på!
    Japp! De e fyra L i mitt namn! Kan ju vara så mina bilder kanske bidrar till din temporära dyslexi hahahah
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:38:35 följande:
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:55:20 följande:
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
    Inte bara konst, även lite magi också! Bara sätta bollen (bollarna) i gungning och slå klackarna i taket! Hahahahaha
  • Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2015-01-04 17:50:51 följande:
    Mycket möjligt för att inte säga troligt att du har rätt! De där läpparna är väldigt aptitretande minst sagt!.. Visuell sockervadd!
    Haha...då har vi löst din dyslexi  
    ja aptitretande kan de bli, det beror helt och hållet vad som kommer mellan läpparna! Hahaha

*känner att jag börjar spåra ur nu* hahaha
  • Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2015-01-04 23:44:43 följande:
    Helvete Losten då e det dig å inte Blomkvist jag ska anlita i framtiden. E det sant det du säger då blir jag rädd ta mig fan!!
    Hahaha...losten kallas ju inte losten för inget liksom Kyss
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:
    Äsch fuck it, puss på er! Solig
    Snygg du är och modig...jag vågar inte mitt hela Skäms

• Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-01-05 00:06:40 följande:
    fin halva ändå! smile1.gif
    helan är säkert dubbelt så fin. smile5.gif
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

• Anonym (pillllan)
    Ronga skrev 2015-01-05 00:33:26 följande:
    Pillan du är sjukt fin. Du behöver inte visa hela ditt ansikte..man ser ju hur vacker du är.
    Tack Ronga  
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:33:49 följande:
    Snygging du också ;)
    Tack

Svar på tråden Helkroppstråden