Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-27 22:42:59 följande:
    Nattinatti folket, nu kallar john blund :)
    Aaaaaaaaand no sleep XD Haha. Din jäkel! 

Men va ett mycket förtjusande avslut på denna dagen :) 

Natt natt på er alla goa :D 
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 07:38:57 följande:
    Lyckades du somna? ;) haha :D
    Tog fasen några timmar! Håller dig ytterst ansvarig XD !!

Inte alls så att man ser fram emot mer :D 

Kanske är lite svag för det nätta och höftben Skäms Underbart :)
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 08:00:55 följande:

Hahaha :D

Underbart när man lyckas beröra någon ;)

Haha verkar ju inte va så svårt för dig med det :) Underbart att beskåda och ger härlig mersmak :D
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 08:40:50 följande:
    Time for shower :)
    Herre min gisses! Haha och lite rosa på det! Hymn är det ok att fria o sånna där grejer online XD ! Eller typ inreda buren i källarn typ tills du kommer på bättre tankar :D ! Makalöst helt enkelt! (3 av 4 "!" känns inte som om att de va förmycket)
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 16:10:09 följande:

Men vart tog jon The papa vägen då tro? ;)

Han har haft en sån där osedvanligt hemsk horribel, skitdag delux !! Men din härliga nya bild lös väl upp i hemskheterna väldigt väl! Haha en vill änna bara ha en kram nu ! (Ehm kan inte lova att jag inte håller händerna lite långt ner,,,, skyller det på dig isåfall i brist på självinsikt XD ) 

Haha men håller mig ifrån 1 - biljonskalan för dina bilder fick den där varma känslan att infinna sig i magen och det är mer värt :) Få förunnat ;) 
  • Jon the papa
    virrisen skrev 2015-01-28 21:07:50 följande:
    Man glömmer aldrig ett ansikte på någon som älskar en ;) så döm om min förvåning när du dök upp i mitt Instagram-flöde precis! Jättesnygg kille och bra val av kosthållning så tydligen smart också, haha! :)
    Haha attans att din man inte kan uppskatta en 40 isch som maskerar sig som 20 åring XD, eller ja, han kan ju uppskatta dig såklart trots lite enformighet XD 

Haha världen är allt bra liten ibland :D Fast världens bästa kost såklart ;) 
  • Jon the papa
    virrisen skrev 2015-01-28 21:07:50 följande:
    Man glömmer aldrig ett ansikte på någon som älskar en ;) så döm om min förvåning när du dök upp i mitt Instagram-flöde precis! Jättesnygg kille och bra val av kosthållning så tydligen smart också, haha! :)
    Haha fan, det va ju inte så lätt att försöka komma på vem du va eller om du ens gilla bilden XD
Svar på tråden Helkroppstråden