Inlägg från: Anonym (FrökenSötare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FrökenSötare)

Helkroppstråden

Smastor skrev 2016-07-07 13:07:12 följande:

Framför mig? Hade kunnat bli en het utfrågning haha.. Fast ju nu undrar jag något som inte passar i tråden så får nöja mig med att kolla dina tidigare bilder? :o

Vadå, men vad nyfiken jag blir. Inte mkt som inte passar här liksom ;)
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 14:56:52 följande:

Ett: i dagens samhälle är uttycket vän alldagligt använt.

Två: du fick det låta slampigt och som tips vill nog ingen kvinna få sådan kommentar

Tre: lär dig använda stor bokstav.

????
  • Anonym (FrökenSötare)

Oj, skulle inte vara frågetecken...

:*

• Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:06:27 följande:

Jaha haha

Jag såg den med med ett sånt nick förväntar jag mig inte mycket mer. Ignorera :) Men fint att du säger ifrån, någon annan kunde ju ha tagit illa upp!
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:22:10 följande:

Vännen/gubben/älsklingen (vad du vill), du provocerar fel person. Jag har tålamod om någon. Det lät inte slampigt, men ska lära dig något om livet, även om jag säkert är yngre än du; det är alltid mottagaren som avgör.

Puss.

Mottagaren ignorerade den aningen slampiga kommentaren med det ärliga erkännandet att jag har haft minst två förhållanden i mitt vuxna liv. Nu lägger vi ner strudsyxorna tycker jag :)

Är tävlingen slut redan förresten ;)
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:23:25 följande:

Bästa! Gick dagen bra?

Inte klar än, vi sänder faktiskt live just nu... Fast jag har flyttat ner såklart.
  • Anonym (FrökenSötare)

Och så ingen får för dig att jag hör till Jimmys gäng som har fått stort utrymme idag - Gud nej! Jag sysslar inte ens med politik :)

• Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:35:28 följande:

Hmm, nu blev man nyfiken här. Produktion alltså? Såg en fin kvinna imorse, är du klädd i svart kjol och vit blus idag månne?

Nej, vi sänder dessutom över stream och är man inte i de nätverken tittar man knappast på dem. Inte särskild offentlig alls.

Han kanske behöver utmanas ;)

Haha, säger du det... Illa!
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:59:37 följande:

Okej men brukar kolla runt på olika webbsändningar vid tid, mest större mediers plattformar.

Jag njuter av att kolla dig men ska se vad som kan göras :)

Långt ifrån illa i så fall!

Min illa-kommentar var riktad mot den "vinnande" antagonisten ;) Nu är det dags att hitta en öl!
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-07 15:59:37 följande:

Okej men brukar kolla runt på olika webbsändningar vid tid, mest större mediers plattformar.

Jag njuter av att kolla dig men ska se vad som kan göras :)

Långt ifrån illa i så fall!

Min illa-kommentar var riktad mot den "vinnande" antagonisten ;) Nu är det dags att hitta en öl!
Svar på tråden Helkroppstråden