• Smed75

Helkroppstråden

Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:09:47 följande:

Skulle aldrig förminska en kvinna. Det klarar du alldeles utmärkt själv!

Förstår du verkligen inte hur du framstår med dina kommentarer?

Du verkar ju ibland framstå som hyggligt navlad men försök se hur du framstår med sliskiga kommentarer och alla förfrågan om PM så fort någon visar pattarna på tråden.

Du framstår som rätt patetisk.

Kanske är du ett rätt fungerande människa i samhället men här i trådarna ger du ett intryck av att vara rätt så desperat. 

Jag har sett bröst förut - i verkligheten och på bild men har ju aldrig känt att jag måste be om ett PM för det.

Släpp sargen!

Okej härligt ..kul för dig..vad du tycker och vad katten släpar in är ungefär samma sak för mig ..släpp sargen ha ha ..åh herregud..men nu har du fått säga sitt. Måste ha vart skönt för dig..ha en trevlig sommar..!
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:09:47 följande:

Skulle aldrig förminska en kvinna. Det klarar du alldeles utmärkt själv!

Förstår du verkligen inte hur du framstår med dina kommentarer?

Du verkar ju ibland framstå som hyggligt navlad men försök se hur du framstår med sliskiga kommentarer och alla förfrågan om PM så fort någon visar pattarna på tråden.

Du framstår som rätt patetisk.

Kanske är du ett rätt fungerande människa i samhället men här i trådarna ger du ett intryck av att vara rätt så desperat. 

Jag har sett bröst förut - i verkligheten och på bild men har ju aldrig känt att jag måste be om ett PM för det.

Släpp sargen!

Och du säger att jag frågar varje kvinna ..nej du ..jag frågar väldigt sällan efter pm..

Hur som fortsätt att leka polis och anklaga folk höger och vänster ..så fortsätter jag med mitt..jag har pratat klart med dig. Det är rätt dödfött!
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:24:09 följande:

Skicka mig ett PM! Hahaha.

Ha en bra sommar!

Skitfiske på dig!

Ha ha ..visste att det var du..skitfiske på dig med!!!
  • Smed75
    Anonym (Oj!) skrev 2020-06-21 23:48:01 följande:

Får väl sketfiske som vanligt skulle jag tro .... eller så lägger båtfan av ....hahaha.

Jo tack det där känner man ju igen..fiska e ju så satans billigt!!
  • Smed75

[quote=80504192][quote-nick]Anonym (Naturlig) skrev 2020-07-05 08:15:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Otroligt vacker och sensuell !

• Smed75

[quote=80551023][quote-nick]Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:21:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj ännu en otroligt fin rumpa ..tack för titten =)

• Smed75
    Anonym (30plus) skrev 2020-07-30 20:18:56 följande:

Härliga bilder här i tråden, hoppas alla har en fin kväll och du står för dig n väldigt sexig bild ..otroligt fin kropp!

• Smed75

[quote=80562958][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:47:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Du tränar rätt mycket va? Jäkligt fin kropp ..och din rumpa ...oj oj oj =)

• Smed75
    Anonym (Lina) skrev 2020-08-07 16:47:58 följande:

Trevlig fredag på stranden.

Oj..det samma ..!
Svar på tråden Helkroppstråden