Inlägg från: Flörttomten |Visa alla inlägg
  • Flörttomten

Helkroppstråden

[quote=77407827][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2017-02-13 13:54:31 följande:[/Tack så mycket.  Grannen är inte riktigt lika nöjd.  Tack snälla! 

Varsågod var så lite så....Din granne måste vara tokig som inte är nöjd med en sådan granne som dig... ;p säg till om grannen ska sälja så köper jag det osett... ;P

• Flörttomten
    Crazylazy skrev 2017-02-13 14:27:59 följande:

Tack ALLA raringar som säger så snälla saker. Puss på mun!!!

Varsågod vackra varelse... Puss på munnen tillbaka!!!
  • Flörttomten
    Trolla skrev 2017-02-17 20:40:55 följande:

"I väntan på bättre tider" ;)

Mums vilken underbart ljuvlig rumpa...Puss på den
  • Flörttomten
    Trolla skrev 2017-02-18 22:02:34 följande:

Hur har ni det ikväll, godingar?

Du är lika sexigt fin här med.... ;)
  • Flörttomten
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 02:10:03 följande:

Ny här, suddiga jag vet, men jag jag har en del komplex så jag lägger upp dem för att utmana mig själv. Funderar på att dejta och vet inte om jag vågar. Jag tränar för att bli fit men är inte färdig än som synes.

God natt alla fina i tråden!     

Du är fin som du är... ;)
  • Flörttomten
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 10:47:53 följande:

Tack, vad snälla ni är!

Jag har komplex för magen, man ser mer av det på den andra bilden. Jag tränar för att den ska få bättre form om jag ska våga dejta fast det går långsamt när man har passerat 40 men skam den som ger sig.   

Din mage är det verkligen inget att skämmas för...Du och din mage är fina som ni är... ;)
  • Flörttomten
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 20:34:25 följande:

Ok, aningen mindre suddiga. Jag är inte direkt pinnsmal som synes men jag ska sluta tjata om det. Jag försöker mest komma över min osäkerhet inför eventuell dejting så det här blir lite som KBT. Skrattande   

Wow mmmmmm vilken underbart vacker kropp du har.....kan berätta att det händer grejer i nedre regionen då jag ser dig.... Tungan ute
  • Flörttomten
    Anonym (Ms E) skrev 2017-02-19 21:35:36 följande:
    Mmmmmmums vilken härlig rumpa....men du får gärna vända på dig.... Drömmer
  • Flörttomten
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 23:08:37 följande:

Tack, den här tråden är verkligen bra för självförtroendet. 

Jag är 46 och kommer att söka en man i min ålder eller uppåt. Jag ska bara träna bort magen först och gå ner några kilon till, sedan är jag nöjd.  

Om jag skulle gissa ålder på din kropp så skulle jag ha gissat 41 och inte en dag äldre...Hälsningar en 50+:are
Svar på tråden Helkroppstråden