• Tealhawk

Helkroppstråden

Mamma från mars skrev 2012-12-18 10:57:04 följande:
    Jag kan börja

USCH!! D: D: D: Sorry, men vad har du gjort med din kropp kvinna?! Vars är symmetrin mellan bröst och lår? Det där ser bara inte bra ut.
    Just nu är jag out of shape, men om tråden är igång lagom till sommaren så lovar jag att lägga upp en bild på hur det ska se ut (timglasform)
    These are not the droids you're looking for
  • MasterDom
    Anonym (lilla jag) skrev 2012-12-18 13:32:37 följande:
    ...och vissa av oss ser ut så här

Gilla!!!
  • Cookie2
    Max skrev 2012-12-18 14:39:04 följande:
    Kanske delar med mig av en bild när jag kommer hem, om nu någon skulle vara intresserad:)
    Så klart vi är Glad
    och det man kan se så ser det bra ut Flört
  • L E O N

Ojojoj.....här rasslade det till.... Vilka underbara tjejer det finns här bakom alla mystiska signaturer. Man blir alldeles yr! Grymt Lovely, Petite och Ben..... Nu skall jag gå och köpa mig lunch och en kaka......

• Cookie2
    L E O N skrev 2012-12-18 14:44:43 följande:
    Ojojoj.....här rasslade det till.... Vilka underbara tjejer det finns här bakom alla mystiska signaturer. Man blir alldeles yr! Grymt Lovely, Petite och Ben..... Nu skall jag gå och köpa mig lunch och en kaka......
    En kaka, is a must!
    Sen lunch?
  • L E O N
    Cookie2 skrev 2012-12-18 14:46:49 följande:
    En kaka, is a must!
    Sen lunch?
    Ja den blev visst lite sen...Hände något med tiden här. Haft så himla mycket att stå i idag Tomte...Skall se om jag kan hitta någon kaka som liknar din nere på cafét... Jag kanske har tur Oskyldig
  • Cookie2
    L E O N skrev 2012-12-18 14:48:46 följande:
    Ja den blev visst lite sen...Hände något med tiden här. Haft så himla mycket att stå i idag Tomte...Skall se om jag kan hitta någon kaka som liknar din nere på cafét... Jag kanske har tur Oskyldig
    Du, det finns ingen som min....but give it a try Flört
  • Mattias39
    lovely89 skrev 2012-12-18 14:38:45 följande:

Nöjd efter 2 barn :) 

Otroligt fin!!!
  • Anna Hbg

En sådan här tråd behöver alltid en kurvig kropp i en röd klänningTungan ute
  • Putt B
    Anna Hbg skrev 2012-12-18 15:05:14 följande:

En sådan här tråd behöver alltid en kurvig kropp i en röd klänningTungan ute
    Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden