• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 18:10:25 följande:

php5efzTr32689.jpgphpwrTUNM14721.jpgphpY48SxO74850.jpgphpHyrjsO97880.jpg

För jämförelsens skull då.... ^^

Vill du hjälpa mig att få hakan på plats? Tappade just den på golvet när jag såg dessa bilder. Hett, hett, hett och snuskigt på det snälla sättet ;)
  • Beundrare

Fasen bättre än min självaste fantasi! Bild två med ett finger.... Farligt ;)
  • Anonym (Snuskig)
    Zack skrev 2014-08-07 18:17:33 följande:

Vill du hjälpa mig att få hakan på plats? Tappade just den på golvet när jag såg dessa bilder. Hett, hett, hett och snuskigt på det snälla sättet ;)

Kan vara vansinnigt osnällt snuskig också men vet inte riktigt om det är ok på FL :)?

*plockar upp hakan igen*
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-07 18:11:38 följande:

Ursäkta men du fick inte med bilden. Blir ju lite lättare att ha något att bekräfta... Men du är duktig att stava, ja bättre än mig, för ibland är det katastrof från min sida, sen var utropstecknen väldigt talande med vad du vill med meningen. Ja du är riktigt duktig!

Touche
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 18:37:37 följande:
    Kan vara vansinnigt osnällt snuskig också men vet inte riktigt om det är ok på FL :)?

*plockar upp hakan igen*
    Tror jag säkert att du kan, och visst önskar jag att jag fick se hur "vansinnigt osnällt snuskig" du kan vara, men det passar sig inte här i tråden (vill ju inte att du ska bli avstängd). Finns ju dock andra, mer privata, kanaler för sådan snusk ;)
  • Jo01

Man blir stum när man ser dig.
  • LaChica
    Ronga skrev 2014-08-07 18:12:36 följande:

Vart är snyggingarna BAPA, La Chica o kompani? Men trevligt med nytt blod också ;)

Inte inne och skriver så ofta längre, men tittar in ibland.
    Lämnar ett litet avtryck då Drömmer
    More is all you need!
  • Doctor Why

Oj...LaChica, du verkar vara en pudding Drömmer

• LaChica
    Doctor Why skrev 2014-08-07 19:20:09 följande:

Oj...LaChica, du verkar vara en pudding Drömmer

Haha, tack. Det kan diskuteras... Men jag har mina knepFlört
    More is all you need!