• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-08-11 10:05:36 följande:

Läcker bild Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa Seså!Mumsigt

En nytagen bild på makens favoritlinne. Så lätt att dra ner och..

Åh, en sån härlig bild!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

Läcker bild Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa Seså!Mumsigt

...och ett sånt vackert hår!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Påven Johanna
    Läcker bild
    straight arrow skrev 2014-08-11 09:23:32 följande:

Jaha, då var semestern över...

Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa Seså!
    Jutten skrev 2014-08-11 09:56:10 följande:

Samlad kompott! :)

Mumsigt

Nästan så att de borde tillverka en Real Doll utifrån det där fotot. Om de inte redan gjort det. 
  • swed38
    Celines Essence skrev 2014-08-11 08:38:02 följande:

Tänkte bjuda på en bild...Jag, omfamnad av en underbar man...De armarna...DrömmerHjärta

Sexigt du svankar! Väldigt fin kropp du har. Gå gärna med i nya gruppen "Mina vågade bilder - alla kommer med" om du vill visa lite mer av erat mys =)

• pickaxe
    Påven Johanna skrev 2014-08-11 10:25:36 följande:
    Nästan så att de borde tillverka en Real Doll utifrån det där fotot. Om de inte redan gjort det. 
    Clone-a-boob? ;)
  • Nymulen
    Celines Essence skrev 2014-08-11 10:21:00 följande:

O

Tack .Jag gillar dig

Just do it again.
  • Anonym (:) 6)

pickaxe skrev 2014-08-11 09:24:13 följande:

Dags för jobbet då! God morgon. :)

Snyggt grabbar!
  • Borkason

Blixtrande huvudvärk men en ny bild orkar jag med till alla goingar på tråden
  • grumlig
    Läcker bild smile1.gif

Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa smile1.gif Seså!

Mumsigt smile6.gif

phpwm9lmn08899.jpg
    Nothing changes Everything is new
    Ooof oj wow...*duns* ramla av stolen ;)
  • Jutten
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-11 10:55:18 följande:
    pickaxe skrev 2014-08-11 09:24:13 följande:

Dags för jobbet då! God morgon. :)

Snyggt grabbar! smile1.gif
    Tack! :)