• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Lahall
    goaskalice skrev 2014-08-11 10:05:36 följande:
    Läcker bild
    straight arrow skrev 2014-08-11 09:23:32 följande:

Jaha, då var semestern över...

Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa Seså!
    Jutten skrev 2014-08-11 09:56:10 följande:

Samlad kompott! :)

Mumsigt

En nytagen bild på makens favoritlinne. Så lätt att dra ner och..
    Förstår att din make vill komma åt dom lätt ;)
  • Anonym (89a)
    Lahall skrev 2014-08-12 10:48:06 följande:

Grymt vackert

Tack
  • Anonym (SC)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-11 22:05:24 följande:
    Nu kommer ett bildkollage från mig.

Det är sjukt imponerande hur mycket jobb du lagt ner i gymmet Visserligen är det samma söta tjej 2011 men det är alltid imponerande när människor går in för något och lyckas Skrattande
  • Anonym (SC)
    Anonym (SnyGG) skrev 2014-08-12 03:48:55 följande:

Får visa upp min hylla i BH. Min man ville att jag skulle teasa lite

Otroligt snygg kropp och väldigt snygg BH!! Lökarna är ju lite skymda så det är lite svårare att yttra sig om dom

Din man verkar vara en elak man Flört. Men man får erkänna att man är en aning avundsjuk på honom...
  • heltvanligkille

Har precis kommit till en helt ny stad och börjar landa. Det senaste året har fokuset legat på jobb jobb och jobb, de två vänstra bilderna är ca 1 år gamla och den högra i stort sätt dagsfärsk. Jag ska nu hitta tillbaka till bra form och tänkte eventuellt uppdatera här för att hålla mig motiverad. Jag måste säga att denna tråden håller mycket hög standard..Trevligt.

• blomkrukan01
    heltvanligkille skrev 2014-08-12 11:37:13 följande:

Har precis kommit till en helt ny stad och börjar landa. Det senaste året har fokuset legat på jobb jobb och jobb, de två vänstra bilderna är ca 1 år gamla och den högra i stort sätt dagsfärsk. Jag ska nu hitta tillbaka till bra form och tänkte eventuellt uppdatera här för att hålla mig motiverad. Jag måste säga att denna tråden håller mycket hög standard..Trevligt.

Snyggt jobbat! 
  • blomkrukan01

Latmasken i mig orkar inte ta ny bild. Får bli repris idag ;)

• Mattias39
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-10 18:04:47 följande:
    Ovanligt påklädd bild för att vara från mig, men det bjuder jag på:)
    Utomhusbröst
    Härlig sommarbild och väldigt snygg bh på snygg,läcker tjej!!
  • LaChica
    blomkrukan01 skrev 2014-08-12 12:15:10 följande:

Latmasken i mig orkar inte ta ny bild. Får bli repris idag ;)

Och vilken repris sen! Oskyldig
    More is all you need!
  • blomkrukan01
    LaChica skrev 2014-08-12 12:52:40 följande:
    Och vilken repris sen! Oskyldig
    Tack snygging :D