Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Zack skrev 2013-11-18 16:34:58 följande:
    Arlanda? Jag sa ju Kastrup!!!!! Fasen Mangoo, hade du varit med hade vi talat varma dagar och heta nätter. Nästa gång får vi synka lite bättre ;)
    Åhh fasiken.. ...vad det SÅ det var Skrikandes!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-18 16:41:07 följande:
    Jepp, men säg till när du har semester nästa gång så hittar vi bara ett nytt resmål. Vart spelar mindre roll, bara det är varmt och hotellsängen kingsize :)
    Varför kingsize om vi ändå ska ligga på varandra DrömmerFlört?
    Speak up skrev 2013-11-18 16:39:16 följande:
    Tja... vad vet jag, "Liber"! Drömmer
    Haha ni är lika lost båda två. Jaja det löser sig nog ändå Cool!

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-18 16:48:09 följande:
    Snackat med citrus-Fia än då, vännen? Flört Har du gett henne en sittopp?

Nä men ska ta ett snack med henne när jag slutat jobbet..... hon kommer få jobba ikapp kan jag lova {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-18 16:53:04 följande:
    Bra! Hälsa henne från mig och säg vad jag har sagt - bilder på svanken ska tas mer från sidan än ovanifrån! Det är min åsikt. Flört
    Bra!! Då behöver hon inte bemöda sig med att ta kort bakifrån alltså Drömmer?
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-18 16:32:04 följande:
    Helvete alltså....finns inte en chans att hänga med i svängarna här, men jösses vilka skönheter ni är, mina Damer, jag skall försöka, men fan....

Lj, Dolly, FV, NN, Allie, och så Kvinna 2....fan så grann du är, underbar röv,
    å min Krokus,  J-Loo, Ladesse...aaah, ni är fler, jag kan omöjligt komma ihåg alla, men....ja.

Helvete så fina ni är. 

Kram, //Anton Kyss
    Alltid lika vänlig...... tackKyss!!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-18 16:55:47 följande:

Ja ja, ett hotell och en säng och så spelar det ingen roll om det är placerat i Skövde eller på Tobago, det ska nog bli en fantastisk och aktiv upplevelse vilket som om du är med ;)

Har faktiskt aldrig varit i Skövde... låter plötsligt lite lockande Drömmer.
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-11-18 19:04:20 följande:
    Mycket fin stjärt!

Och jag håller med dig och Anton: nu finns det ett dussin, minst, otroligt heta brudar i tråden, där den ena är sexigare än dem andra.
    Maken till kavalkad av sexiga tuttar och finfina rumpor (och ben, magar, svankar och läppar) var det mycket längesen jag såg.

Detta är verkligen min favorittråd på FL. Tack alla supersexiga FL-kvinnor för att ni förgyller min vardag (och gör mig mysigt kåt).

Kram till er alla - ingen nämnd, ingen glömd.
  • GoodMangoo
    straight arrow skrev 2013-11-18 19:08:19 följande:
    God kväll!

Shit någon ligger i på gymmet......... snyggt värre Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden