Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:21:24 följande:
    Haha.. jag ska meddela dig att jag själv blev varnad och avstängd några dagar för ett litet tag sedan.. SÅ bad-ass är jag Cool

Och förresten är det fult att ljuga, hatten av säger du, så lämnar du den kvar på...Flört
    Det ante mig att du ville få mig avstängd...men om din plan var att få dig själva avstängd igen för att få dela cell med mig så måste jag säga att jag gillar din sluga plan.

Du missförstod det där med hatten av. Den är ju redan av. Jag har ju hängt den på kroken som så korrekt noterades förut...
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:36:11 följande:
    Herregud Mamita!! Du går från klarhet till klarhet! Du har postat mycket fint, men det där slog nog alla tidigare rekord Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:36:14 följande:
    Hittade hit för länge sen men har inte lyckats ladda upp bilder förrän nu, teknisk - nej ;) Men nu är jag här, lika bra att köra all in ;)

[img=/gary/image/5240543/full_600/phpTC12yj62813.jpg]
    Haha!! Jag kan ge dig tekniska instruktioner när helst du önskar. All in är ett skönt motto och det där var en jäkligt het bild!! Thank god! Att du kommer över den tekniska barriären kvinna Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:41:41 följande:
    Det beror på Lost... tänker du lämna hatten på kroken i cellen? 
    I så fall blir jag besviken...
    Nej...sätter stolt tillbaks hatten på huvudet när fångvaktaren börjar släpa iväg oss till isoleringen...
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 12:58:14 följande:
    Snart är det alldeles glasklart Lost.
    Dina ord är som lyckopiller, puss på dig! Kyss
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 11:46:17 följande:
    Nej...sätter stolt tillbaks hatten på huvudet när fångvaktaren börjar släpa iväg oss till isoleringen...
    Får man ha med skärp och slips till isoleringen tro? Drömmer
    Jag känner på mig att tiden hade flugit förbi..

Jag tror också att tiden i isolering kommer kännas alldeles för kort. Vad tror du döljer sig under hatten?? Skulle aldrig glömma mina accesoarer när jag skall tillbringa så lång tid i hmmm fångenskap Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:

Mmm Pillllan!! Så jäkla snygg jämnt!! Den där linjen vid höftbenet vill man ju bara följa med mjuka retliga kyssar....Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 14:49:29 följande:
    Vad gömmer sig?
    En karamell till en snäll tjej, kanske? Drömmer

Bärbara "multiverktyg" så som slips och skärp är strålande på det viset.

Och bara så du vet Lost, jag håller dig ytterst ansvarig för att jag fått så lite jobb gjort idag. Hade jag inte varit min egen chef hade jag haft betydliga anmärkningar på dagens prestationer...
    Tur att jag anser det som förmildrande omständigheter för mig själv efter din hatt bild, prat om isolering, skärp och slipsar...Kyss
    Mmmm det är ett elände att vara sin egen chef ibland. I know the feeling. Lovar att jag har en stor godispåse med mig till dig och jag tar på mig det fulla ansvaret för din låga produktivitet. Hur kan jag kompensera för denna skada?
  • LostInTranslation
    Mollsans skrev 2015-02-26 09:20:13 följande:

Long time no see. smyger in och säger hej. verkar vara lite trevligt som vanligt här även om det mest verkar vara nya "ansikten" som hänger här nu för tiden.

Och vem är Mollsans?? Känner inte igen namnet direkt
  • LostInTranslation
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 09:29:28 följande:

Var det fötter och ben i dag?

Snyggt kurvig!!! Du lyckas få det att se riktigt sexigt ut även denna fotdag
  • LostInTranslation
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-01 14:59:27 följande:
    skönt att bättra på brännan från 2014 innan man bleknar bort helt ;)
    Aja baja!! Var rädd om huden !! Den sitter väldigt väl på din kropp som det är... Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden