• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-15 22:18:00 följande:
    Live and direct.....

Sådär ja losten! Precis som det ska vara till fantasin, men du har något i vägen för att fantasin ska kunna gå hela vägen
    Jag springer ner till korvmojen då!? Så möts vi där  
  • blomkrukan01
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:00:28 följande:

Icke mitt fel

Fel å fel...

Hade du inte varit så underbar så. Det vet du. :)
  • Tveksamt
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:39:21 följande:

Uttråkad sjukling här

Skrämmande fint bröst du har där.. Det andra är lika mycket en fröjd för ögat antar jag?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • blomkrukan01
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:39:21 följande:

Uttråkad sjukling här

Wonderful ;)

Du är så galet fin
  • Anonym (BU)
    Tveksamt skrev 2014-08-15 22:35:20 följande:
    Här är jag ikväll:
    din mun ser... mumsig ut... :-P
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-15 22:23:13 följande:
    Ska du komma in i matchen med? smile5.gif
    Dig kan jag brottas med alla dagar i veckan smile2.gif
    Dito snygging  Kyss... Gör som jag brukar, sen ankomst och hastig sorti.... Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 22:25:54 följande:
    Hahahaha...nere vid korvmojen!? Är det mycket vanligt folk som går ner hos din korvmoj? De mest konstigaste ställena är dom ställena som är mest spännande smile5.gif
    Såklart! Men vad är konstigt med korvmojen?? Korv behöver ju alla... Ett gott bröd att lägga det i också...öhh...
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-15 22:28:59 följande:
    Sådär ja losten! Precis som det ska vara till fantasin, men du har något i vägen för att fantasin ska kunna gå hela vägen smile2.gif
    Jag springer ner till korvmojen då!? Så möts vi där smile5.gif  
    Sista pusselbiten att plocka bort bara för dig. Inte så svårt hoppas jag...