• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-17 20:37:45 följande:
    Här kan man skriva vad som helst för ingen läser iaf...bla bla bla bla bla! smile2.gif
    Seriöst. Som den där jävla röda solnedgången över horisonten, som den där midsommaraftonen vi alla minns...ja som det där ögonblicket som fick en att förstå vad som verkligen vad livet går ut på. Ja så ungefär är det att kolla på dina bilder, ja fast lite till då. Under bart...där trivs jag bäst! smile2.gif Ja du har verkligen en fenomenalt vacker kropp du. smile5.gif
    Jag läser, tro mig! Dina kommentarer vill man inte missa Flört

Tack hjärtat! {#emotions_dlg.flower}
  • NeedfulThings
    Borkason skrev 2014-08-17 20:37:59 följande:
    Underbara fötter!
    Trodde nästan den kommentaren skulle komma Flört Tack raring!
  • Amys

Tack alla:)

MissLi.. Det där är ju inte acceptabelt:O Jag hade satt mig på min mans ansikte i soffan utan trosor och tvingat honom om han hade strejkat... Nej skoja bara... Eller jo... det hade jag.. Fast jag vet ju att han hade gillat det och kommit i stämning direkt;) Din man är kanske inte lika lätt att få på andra tankar? Hoppas du får till det idag i alla fall:)

• Anonym (Solar)
    smurf333 skrev 2014-08-17 16:21:33 följande:
    mmmm superfin och supersexig kropp....
    Tack
  • LoLs pappa
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 19:13:07 följande:
    Bilden från i fredags ni aldrig fick se! Fredagsmys(mus) Tungan ute

Den fredagsmusen hade man gärna fredagsmyst med, eller ännu hellre myst med alla dagar i veckan
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-17 16:22:56 följande:
    Du är då bra fin du! Du skulle se mitt flin nu du! Du hade nog varit som spagetti i benen och fått stanna hemma!
    Tack. Så lätt är det inte att få mig som spagetti i benen för det behövs lite annat för det
    Dress skrev 2014-08-17 16:23:06 följande:
    Bra där! Önskar att jag också var det... Fast jag är för lat Tungan ute
    Det är bara att vara motiverat av tusan så man kommer ut i spåret

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-17 20:47:45 följande:

Tack. Så lätt är det inte att få mig som spagetti i benen för det behövs lite annat för detDet är bara att vara motiverat av tusan så man kommer ut i spåret

Okej ett leende och köttfärssås da?
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 20:21:37 följande:

Oh my god. Blev precis super knull-nobbad av min sambo som är lite tjurig såhär på kvällskvisten. Skit.Jag som varit borta hela dagen och eggat upp mig själv av alla fina kommentarer från er, alla sexiga bilder.......hmpf...får väl stanna kvar här och bygga upp mig lite till och ta hand om saken själv då. :(

Någon borde ha ett allvarligt samtal med din sambo. Så gör man verkligen inte.Demon

Hur kan han säga nej till DIG...? Förvånad

Du borde kanske fundera på det där med dominant och göra som Amys föreslår... Flört Oskyldig Skäms
  • Anonym (MissLi)
    Amys skrev 2014-08-17 20:41:39 följande:

Tack alla:)

MissLi.. Det där är ju inte acceptabelt:O Jag hade satt mig på min mans ansikte i soffan utan trosor och tvingat honom om han hade strejkat... Nej skoja bara... Eller jo... det hade jag.. Fast jag vet ju att han hade gillat det och kommit i stämning direkt;) Din man är kanske inte lika lätt att få på andra tankar? Hoppas du får till det idag i alla fall:)

jodå han brukar inte vara svår alls att få igång. Men är man lite småsur så är man väl. Jag får igång honom när han lugnat sig lite ;) puppy eyes och bebisrosa underkläder så är han såld. Oftast brukar det räcka att gå runt utan strumpor så är han som ett rovdjur på en. Sen har vi rätt mycket sex också och då stillas hans behov medan mitt ökar. Några gånger om dagen är bra för magen! ;)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 20:35:30 följande:

Den här och din förra bild får mig att fundera lite på min läggning Tungan ute

Vilken tanke... Flört

Tack igen för den förra bilden...och sen kan man tänka sig att den fredagsmysta musen mös...eller...?