Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-08-14 10:56:56 följande:

Det är ungefär som att fråga varför man tittar på teve. Man får antagligen inte ut något vettigt av det, det för en inte framåt i sin utveckling som människa... Men, det får tiden och gå och ibland, rätt var det är, så sitter man och småler litegrann.

Och, om man är återkommande besökare så börjar man ibland finna det underhållande. Det kan du likna med att titta på en teve-serie. Man undrar vad som händer sen. 

Det är nog det enda försöket jag tänker ge mig på. Vissa gillar att titta på teve, andra gillar att hänga på Helkroppstråden (och vara aktiva).
    Jag bryr mig inte ett smack om varför några väljer att titta på teve. Jag tycker tom att det är konstigt att du undrar över det du undrar över... men snälla, bespara mig en förklaring på det.
    Stanna kvar och titta på bilderna, ge glada tillrop till det du gillar, var tyst med det du inte gillar.
    Eller lämna tråden och ägna ditt liv åt det du finner viktigt/roligt/givande.

Puss       
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-14 11:11:14 följande:

Ja om jag trodde att Café, Playboy/playgirl skulle ta med mina bilder så skulle jag absolut skicka iväg dem till dem också... förstår inte vad problemet är?
    Själv gillar jag att lägga upp bilder här emellanåt och såklart får man en liten kick av bekräftelsen man får.....
    Om någon sen får njutning av det, varsågod!
    Vill någon kräkas, varsågod!
    Jag är 40 år och har andra saker att bekymra mig över än att någon sitter och runkar till foton på mig..Oskyldig 
    Ungefär så ja...

Jag postar för att JAG gillar det. Vill nån runka till mina taskiga bilder så kör hårt för fasiken! Hoppas hen får en skön stund liksom! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anonym (M 2) skrev 2013-08-14 11:33:06 följande:

Om du inte vill svara på frågan har du all rätt att ignorera den. Andra svarade och det var intressant att höra deras resonemang. Men min frågeställning väckte en annan intressant reaktion som jag inte räknat med. Varför anses frågan så provocerande att ni omedelbart går till attack?
    Det är inte en attack; det är en reaktion på diverse anonymas gnällinlägg... Och så länge "ni" inte vågar stå för era åsikter så känns det som att stånga huvudet mot en vägg faktiskt...

Sen det återkommande gnället över helt lagliga bilder, som läggs upp högst frivilligt... Vill man inte titta så behöver man inte gå in i en tråd som heter Helkroppstråden, i Sex och Samlevnadsdelen liksom...

Så ja, man blir lite trött!!
  • FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 11:44:59 följande:

Ja, det är ju mycket BÄTTRE. Jag undrar lite hur man resonerar om man har tonåringar och så visar man både ansikte och kön och hur man onanerar och lägger ut detta i en öppen tråd i ett familjeforum....när det till och med finns en sluten tråd. Är ni inte snälla i den slutna tråden eller?
    Visa mig EN bild där nån onanerar i den här tråden!
  • FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 11:51:43 följande:

DU hade ju en bild med ena handen på ditt kön inne i trosorna...hur ska man tolka det? Hur tror du andra tolkar det?
    *skrattar så jag kiknar*

Tror du att en hand halvt instucken i trosan är onani så tycker jag faktiskt uppriktigt synd om dig!!!
  • FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 12:41:51 följande:

Ja, vad var syftet då? Ärligt talat?

Ge killarna nåt att fantisera om självklart!
  • FjärilVingad73

Appen suger ju för tillfället, så inga bilder från mig just nu...

Finns säkert en och annan som drar en lättnadens suck; men hey - jag återkommer med fullt krut senare!!

• FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 12:44:59 följande:

Ja att du onanerar då ja...? Du är inte rädd att dina barn kollar i tråden? Eller jobbarkompisar?
    Jag skäms inte för min kropp, så varför skulle jag vara rädd?

Men ärligt, att diskutera med dig är ju lönlöst, du har ju din åsikt klar om oss exhibitionister...

Varför du envisas med att hänga här förblir väl ett mysterium!
  • FjärilVingad73

Hotrod: Nu blev det sådär svårt att andas igen... :-P

• FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 13:11:52 följande:

Det var ju inte det jag frågade. Man behöver väl inte skämmas för sin kropp men det är ju skillnad mot att visa det för resten av världen.
    Orka!

Mitt liv, mitt val!

Ok? Live with it liksom!
Svar på tråden Helkroppstråden