• Nymulen

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-05-09 17:03:36 följande:
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

Hoppas du kan se vinsten med tråden så som jag och många andra med mig gör.
    Trevlig helg! {#emotions_dlg.flower}
    Oh så bra du formulerar det många av oss vill säga. Puss o kram Dress. Och en pokal och ett fång fina blommor. 
    Just do it.
  • Nymulen

Men vilken fredagsstämning vi har.... Ska vi inte ha en fest ihop och snacka ut allihop? 
    Nä. Nu ska vi ha myyyys. Kram till er goda människor. Ni ickegoda får be om ursäkt och så är ni välkomna ändå. 
    Mer hud i tråden!!!!! Skål

Just do it.
  • Nymulen
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:47:28 följande:
    Ser man ut som Louis Armtrong i ansiktet så...
    Är det därför du inte vill visa dig? Synd. Du är ju lik en kändis!!
    Just do it.
  • Nymulen
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:55:21 följande:
    Du väger nog en hel del mer än du bord, men efter vad jag sett i tråden är du i gott sällskap.
    Om du slutar skriva blir alla glada. Om alla slutar skriva blir du ännu mer ensam och knappast glad. Vad vill du få ut av detta? Mitt råd till dig. Ta en funderare på hur du vill bli bemött. Sen bemöter du alla likadant. Under tiden du funderar har vi andra kul. Ok?
    Just do it.
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-09 18:11:14 följande:
    Ignorera - det är det bästa !! Flört

Det firar vi med lite rosa! Nu ramlade jag visst på rygg.... 
    Just do it.
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-09 18:18:35 följande:
    Ååå du vet ju hur svag jag är för rosa... och karlar på rygg Tungan ute
    Och välstädade hem... Synd att dina vackra ben inte spatserat i tråden på länge.
    Just do it.
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-09 18:25:26 följande:

Repris enbart för dig då.. Oskyldig (sorry har inget nytt att komma med förutom kloka ord Skrattande)
    Skål{#emotions_dlg.flower}
    Just do it.
  • Nymulen
    Anonym (:) 6) skrev 2014-05-09 18:42:30 följande:
    Kör en repris bara för att...

Let's party! va snygg babe du fotat! 
    Just do it.
  • Nymulen
    Mattias39 skrev 2014-05-09 19:08:03 följande:
    Men hallå där...ENBART för nymulen....?!? FörvånadFlört
    Vi kan ta var sitt ben. Flört
    Just do it.